فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

عوامل وابسته به قیمت فرش ماشینی

یکی از مسائل مهمی که افراد هنگام خرید فرش به آن توجه دارند قیمت فرش می باشد. همه افراد به دنبال یک فرش با کیفیت با قیمت مناسب می باشند. موارد زیادی می باشد که بر روی قیمت فرش تاثیر گذار می باشد. اگر تمایل به خرید فرش ماشینی دارید، پیشنهاد می کنم با من در ادامه این مقاله همراه باشید. چرا که قصد داریم در این مقاله شما را با ویژگی هایی که باعث افزایش قیمت فرش می شود آشنا کنیم.

قیمت فرش ماشینی

شانه و تراکم

یکی از مواردی که در قیمت فرش بسیار تاثیر گذار می باشد میزان شانه و تراکم در فرش ماشینی می باشد. حتی اگر اطلاعات جزئی در مورد فرش داشته باشید می دانید که فرش های ماشینی در شانه و تراکم های گوناگونی بافته می شوند. برای بافت هر یک از فرش های ماشینی از دستگاه و ماشین آلات به خصوصی استفاده می شود. هر چه شانه و تراکم در فرش ماشینی کم تر باشد، قیمت آن ارزان تر می باشد.

وزن فرش
از دیگر ویژگی هایی که در قیمت فرش بسیار تاثیر گذار می باشد، وزن فرش است. برای بافت فرش هایی که دارای وزن بالایی می باشند از الیاف بیشتری در تولید فرش استفاده شده است. به همین منظور تاثیر بالایی در افزایش قیمت فرش نیز دارد. 

ابعاد فرش

فرش های ماشینی در سایز های متنوعی بافته می شوند. که شما باید نزدیک ترین ابعاد را برای مکانی که مدنظرتان می باشد انتخاب نمایید. کارخانه های تولید فرش ماشینی ابعاد فرش را به دو دسته تقسیم کرده اند. که شامل ابعاد استاندارد و غیر استاندارد می باشد. ابعاد استاندارد شامل فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری است. ابعاد کوچک تر مانند قالیچه، پادری و کناره در این دسته جای گذاری می شود. همچنین ابعاد غیر استاندارد شامل سایز هایی می باشد که مشتریان گرامی سفارش بافت آن را داده و متراژ آن در قسمت سایز های استاندارد نمی باشد. که اصولا در تمام کارخانه ها هزینه طراحی از مشتری کسر می گردد.

الیاف فرش

در نهایت به یکی از مهم ترین ویزگی های افزایش قیمت فرش می رسیم. الیاف و جنس فرش در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. الیاف زیادی در بافت فرش های ماشینی به کار برده می شوند. این الیاف شامل پلی استر، پلی پروپیلن، پلی اوژن و مرغوب ترین آن شامل اکریلیک می باشد. الیاف اکریلیک از فرش شم در برابر پاخور بالا، آلودگی و گرد و خاک، حرارت و تابش نور خومرشید و بسیاری از عوامل آسیب پذیر دیگر حفظ خواهد کرد. توجه داشته باشید این الیاف در حال حاضر از بهترین الیاف موجود در صنعت فرش ماشینی بوده و همچ گونه پرزدهی و حساسیتی را به دنبال ندارد. 

برند فرش
برند فرش ماشینی نیز می تواند یکی از مسائلی باشد که در قیمت فرش تاثیر گذار باشد. زیرا در شهر هایی مانند کاشان که شرکت های زیادی در جهت بافت فرش وجود دارد برخی از آن ها بسیار معتبر و شناخته شده می باشند. که محصولاتشان نسبت به شرکت هایی که کمتر شناخته شده هستند، بالاتر می باشد. شرکت های فرش شناخته شده به دلیل آن که نامشان یک فاکتور ضمانت به حساب می آید، محصولاتی را به مشتریان عرضه می کنند که دارای کیفیت بالایی می باشد.

 

فرش کاشان

برای آن که فرش ماشینی شما تمام استاندارد های لازم را داشته باشد و از قیمت مناسبی برخوردار باشد ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. در قالی کاشان شما می توانید فرش مورد پسند خود را به صورت مستقیم از کارخانه مربوطه بدون هیچ گونه واسطه ای خریداری کنید. و قیمت فرش در این مجموعه برابر با قیمت درب کارخانه می باشد. در مجموعه اینترنتی قالی کاشان ارسال فرش به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.