فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش مناسب برای اتاق خواب

امروزه هم وطنان گرامی برای خرید وسیله مورد نیازمعمولا بدون هیچ پیش زمینه ای برای شناخت کالای مورد نیازبه سمت بازارمی روند. ما می خواهیم برای مشتریان ارجمند این امکان را قرار بدهیم تا بتوانند با مطالعه مقالات مفید ما، شناخت زیادی راجع به فرش پیدا کنند و برای خرید آن با مشکلی مواجه نشوند.

برای ما ایرانی ها این موضوع که اتاق هایمان بدون فرش نباشد اهمیت زیادی دارد و  تصور اتاقی فرش نشده برایمان سخت است. فرش از عوامل مهمی است که در ایجاد محیط دلنشین اتاق خواب بسیار تاثیرگذاراست. این مقاله برای شناخت فرش اتاق خواب است.در خرید فرش باید ابتدا به فضای مورد استفاده آن توجه کنیم. در این قسمت از مقاله فرش مناسب برای فضای مناسب به بررسی فرش مناسب برای اتاق خواب پرداخته و شما را در خرید آن راهنمایی می کنیم.

 ویژگی های فرش مناسب اتاق خواب

برخی افراد برای خرید فرش تنها به طرح و جنس آن توجه می کنند، اما باید دانست که فقط این موارد مورد توجه نیستند. بلکه باید فرش را برای مکان مناسب خودش خریداری کنید. توجه به فضایی که فرش را برای آن خرید می کنید در کنار ویژگی های فرش اهمیت بالایی دارد. حتی اگر فرشی با بهترین کیفیت و طرح و رنگ را در جایی که مناسب آن نباشد قرار بدهید، زیبایی خود را نمایان نمی کند.

اتاق خواب مکانی دنج است. برخی افراد به آن از دید محیط کار و یا محلی برای  استراحت شخصی نگاه می کنند. نوع نگاه شما به اتاق خواب می تواند مورد مهمی در انتخاب فرش مناسب شما باشد.

شما می توانید با انرژی زیادی که برای انجام یک کار دارید دراتاقتان بدون هیچ مزاحمی به کارتان مشغول شوید و برعکس درمواقعی که احساس خستگی و کسالت دارید می توانید به اتاقتان بروید و در این محیط آرام استراحت کنید. همه این موارد باعث می شود بدانید اتاق یا به اصطلاح اتاق خواب دارای اهمیت ویژه ای هستند.

نکته مهمی که به آن می پردازیم نوع استفاده از اتاق به شیوه های زیر است:


نوع اول : در ابتدا اشاره کردیم افراد زیادی هستند که دیدگاه های متفاوتی نسبت به اتاق دارند، برخی از آن به عنوان محیط کاری نگاه می کنند و در آن فعالیت های مختلف و مفیدی انجام می دهند. در اتاق هایی که فعالیت های زیادی در آن صورت می گیرد شما می توانید از فرش های پر طرح و نقشی استفاده کنید تا از محیطی که برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید و بتوانید با انرژی زیادی به کار خود ادامه بدهید. این موضوع به شما کمک می کند از فضایی که در آن قرار دارید انرژی منفی را دریافت نکنید و اشتیاق دوچندان به کار خود ادامه بدهید. برای هرموضوعی واضح است که اگر هرچیزی طبق سلیقه شما شکل بگیرد احساس رضایت بالایی را دارید و میتوانید به کار خود ادامه بدهید.

ما برای این مکان وکاربردی که برخی افراد دارند فرش هایی با شانه و تراکم بالا را پیشنهاد می کنیم. فرش هایی که تراکم بالایی دارند دارای رنگ های متنوعی هستند؛ رنگ های شاداب و متنوع باعث افزایش انرژی شما می شود حتی می تواندی برای خرید فرش اتاق از قالی های تک رنگ استفاده کنید. اگرچه فرش های تک رنگ دارای طرح های بسیار ساده ای هستند اما باید دانید رنگ های آنان نیز نسبتا محدود اند و تمامی رنگ ها را ندارند.

 درباره اندازه فرش هم می توان گفت این موضوع بیشتر به سلیقه شما برمی گردد. می توانید فرش های سایز بزرگی را خریداری کنید وهمه اتاق شما را بپوشاند و یا در مقابل  از فرش هایی با سایز کوچک استفاده کنید که در مرکز اتاق قرار بگیرند و وسایل تان را دراطراف اتاق بچینید ودکوراسیون خاصی را ایجاد کنید. اگر تمایل به خرید فرش هایی با سایز کوچکتر اتاقتان دارید ما فرش های دایره ای و یا بیضی شکل را به شما معرفی می کنیم. فرش های دایره ای شکل باتوجه به زیبایی که دارند علاوه بر وسایل دیگری که در اتاق قرار می دهید میتوانند جلوه خاصی را به نمایش بگذارند. امروزه باتوجه به پیشرفت هایی که در صنعت فرش وجود داشته فرش های دایره ای و حتی به شکل های دیگری نیز بافته می شوند که دارای تراکم بالا و طرح های بسیار زیبایی هستند. این پیشرفت به شما مشتریان عزیز کمک شایانی را در انتخاب فرش خود کرده است تا بتوانید قالی مورد نظر خودتان را بهترین کیفیت خریداری کنید.


نوع دوم: افرادی هستند که در اتاق خواب تنها به استراحت می پردازند. این موضوع کمک می کند که شما برای خرید به سمت فرش هایی بروید که خاب بالایی دارند. فرش هایی با خاب بالا معمولا دارای تراکم پایینی هستند که باعث می شوند لطافتی را داشته باشند تا حین استراحت به شما احساس ناراحتی دست ندهد. فرشی که شما روی آن می خواهید استراحت کنید باید نرم و لطیف باشد. این دو ویژگی باعث می شوند شما خواب آرام و لذت بخشی داشته باشید.

فرش های  700 شانه دارای تراکم پایینی هستند که خاب آن هاهم زیاد است. پیشنهاد ما برای اتاق خوابتان این فرش ها هستند که علاوه بر لطافتشان، دارای نقش و نگار و طرح های باشکوهی هستند. فرش  700 شانه به شما کمک میکند در اتاق تان خواب آرام، استراحتی لذت بخش و نمای زیبا و دلنشینی را ایجاد کنید.

اگرچه بسیاری از افراد در اتاق هایشان تخت خواب دارند. اما این موضوع باعث نمی شود که از فرش در اتاق استفاده نکنند. فرش ها برای اتاق خواب علاوه بر زیبایی که دارند می توانند درفصل سرما گرمایش خوبی را برای محیط ایجاد کنند. اگر تمایلی برای فرش کردن همه اتاقتان ندارید ما به شک فرش های سایز کوچک با بافت دایره ای، بیضی، مستطیل یا مربع کوچک را پیشنهاد می کنیم. اگر از این فرش ها استفاده کنید می توانید آن را به شکل زیبایی در جلوی تخت قرار بدهید به صورتی که در یک گوشه از اتاق تخت قرار بگیرد و درمقابل آن فرش شما باشد و وسایل دیگر را طبق سلیقه خود قرار بدهید. قالی کاشان همواره برای مشتریان خود فرش هایی با اندازه های متفاوت ونقش ونگار مختلفی را فراهم کرده تا افراد بتوانند با سلیقه های مختلفی که دارند فرش خود را انتخاب کنند. علاوه بر زیبایی و تنوع طرح، تضمین کیفیت از ویژگی هایی است که می توانید از قالی کاشان داشته باشید.



فرش کاشان

برای خرید فرش مناسب انواع فضای خانه خود به قالی کاشان مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی مناسب و کیفیت ان درجه یک می باشد. همچنین ارسال فرش به تمام ایران به صورت رایگان می باشد.

فرش مراکشی چیست؟!


فرش مراکشی یکی از فرش هایست که در گذشته توسط گروهی از قبایل بربرآفریقا بافت می شده است. این فرش ها توسط زنان عشایرنشین بربر بافت می شد. نخ بکاررفته در بافت این فرش ها پشم گوسفندی است.که با رنگ ها طبیعی خود پشم بافته می شود. لذا رنگ های موجود در این فرش ها سفید و کرم و سیاه و خاکستری و قهوه ای است.

در گذشته این فرش ها بیشتر به عنوان روانداز مورد استفاده قرار می گرفتند. لذا بافت نرمتری نیز داشتند. طرح فرش های مراکشی بیشتر از نقوش هندسی و ساده و زیگزاگ و الماسی است. این طرح ها به صورت ذهنی بافت می شوند. و می توان گفت که طرح فرش هر قبیله با قبیله دیگر متفاوت است. فرش های مراکشی را با دست و یا با دستگاه می بافند.

امروزه فرش های مراکشی در سرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لذا این امر باعث شده که این طرح به عنوان یک طرح جدید و مدرن در فرش های ماشینی بافته شود. به گونه ای که فرش مراکشی ماشینی یکی از فرش های ماشینی پرطرفدار محسوب می شود .از این فرش برای فرش پذیرایی و فرش اتاق کودک و فرش آشپزخانه استفاده زیادی می شود.

ویزگی فرش های مراکشی ماشینی

 این فرش ها با نخ ویکرون هیت ست شده بافته می شود. که در گروه نخ های پلی استر قرار دارد. این نخ ها پرزدهی ندارند وبسیار نرم و لطیف هستند.از طرفی مقاومت بسیار بالایی هم دارند. این فرش ها معمولا 500 شانه با تراکم 2100 هستند. و ارتفاع نخ آن ها 8 تا 10 میلی متر است. این فرش در بین فرش های ماشینی به فرش مدرن معروف است. و معمولا در ابعاد 2 تا فرش 6 متری بافته می شود. این فرش ها جزو فرش های بدون پرزدهی محسوب می شوند. که گاها به آن ها فرش ضدحساسیت هم می گویند.

فرش مراکشی در دکوراسیون داخلی

نقشه فرش های مراکشی باعث شده این فرش ها در دسته مدرن قرار گیرند. لذا این فرش ها برای دکوراسیون های مدرن و فانتزی بسیار مناسبند. مزیت این فرش های مدرن مراکشی  این است که به راحتی آن ها را می توان برای دکوراسیون های کلاسیک جدید یا همان کلاسیک- مدرن بکار برد. در گذشته ودر انواع دستباف فرش مراکشی تنوع در طرح و رنگ فرش زیاد نبود. اما امروزه فرش های مراکشی در رنگ های زیبا و خاص به بازار عرضه می شوند.

این خصوصیت فرش های مراکشی باعث شده که برای قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار گیرند. این فرش ها بخاطر طیف رنگی گسترده و رنگ های شادی که دارد. برای اتاق کودکان بسیارمناسب هستند. همچنین نرمی و گرمی و راحتی این فرش باعث استقبال از این فرش برای اتاق خواب ونشیمن شده است.

از این فرش می توان برای آشپزخانه و زیرمیز ناهارخوری نیز استفاده نمود. هماهنگی این فرش با طرح های سنتی باعث شده برای سبک های سنتی و روستیک نیز بسیار مناسب باشد.

قیمت فرش مراکشی

 این فرش ها در دسته فرش های مدرن قرار می گیرندو معمولا 500 شانه با نخ ویکرون بافته می شوند. لذا قیمت این فرش ها نسبت به فرش های اکریلیک با شانه وتراکم بالا بسیار مناسبتر و پایین تر است.


خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

نظر شما در مورد خرید فرش آشپزخانه؟!

آیا به دنبال فرش زیبا و با کیفیت می باشد؟

آیا می دانید طرز قرار دادن هر فرش در دکوراسیون دارای قوانینی می باشد که در زیبایی آن کمک بسیاری را می کند؟

یکی از محیط هایی که زیبایی آن بسیار مهم می باشد فضای آشپزخانه می باشد.

فرش های زیادی تا کنون برای آشپزخانه طراحی شده است که هیچ کدام از آن ها به نحوی رد شده است. در این مقاله به بررسی هر یک از آن ها پرداخته و شما را با آن آشنا خواهیم کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کدام فرش را انتخاب می کنید؟

امروزه فرش های دستباف یکی از با ارزش ترین محصولاتی می باشد که در پوشش خانه استفاده می شود. در کنار این محصولات فرش های ماشینی با همان زیبایی و کیفیت نیز بافته می شوند. در دسته فرش های ماشینی محصولات زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. یکی از دسته بندی های این محصولات، فرش های آشپزخانه می باشد. 

در دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه به نام قلب خانه معرفی می شود. به همین دلیل شما باید قلب خانه خود را به صورتی طراحی کنید که در صورت استفاده از این محیط لذت ببرید.

به همین منظور ما به شما فرش های مخصوص آشپزخانه را معرفی می کنیم.  فرش های آشپزخانه در کنار طرح های خاص با الیاف خاص تری نیز بافته می شود. الیاف به کارر فته در فرش های آشپزخانه از نخ های پلی اوژن می باشد. الیاف پلی اوژن نوی الیاف مصنوعی با کیفیت بالایی می باشد. این الیاف از فرش ما در برابر تمام عوامل نیز مراقبت می کند. و با درخششی که دارد باعث می شود فرش شما تا مدت زمان بسیار طولانی همانند روز اول زیبا بوده و بدرخشد.

این الیاف از فرش شما در برابر تابش نور مستقیم خورشید، پاخور بالا، شستشو، رطوبت، حرارت، آلودگی و بسیاری از موارد دیگر نیز محافظت خواهد کرد. همچنین این فرش های زیبا و متنوع دارای قیمت ارزانی می باشد. چه بسا آن را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید. 

طرح های زمینه به کار رفته در فرش آشپزخانه شامل طرح معروف و شناخته شده ادویه جات، خوراکی و طرح های فانتزی می باشد. این محصول در ابعاد فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. سفارش سایز های قالیچه و پادری این محصول قابل بافت نیز می باشد. اگر دکوراسیون آشپزخانه شما با رنگ های تیره به راحتی هماهنگ می شود به شما پیشنهاد می کنم از فرش زمینه تیره استفاده کنید تا در صورت ایجاد لکه وضوح آن به مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا کند.


 


خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

در صورت فرش مخصوص آشپزخانه ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را معرفی می کنیم. در قالی کاشان شما می توانید بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید. در این مجموعه ارسال فرش رایگان بوده و قیمت فرش های ماشینی برابر با قیمت درب کارخانه برای شما مشتریان گرامی محاسبه می گردد. با خرید از فروشگاه قالی کاشان زیبایی را به خانه خود هدیه بدهید.

ویژگی های فرش شنل

بعد از گبه و گلیم فرش محصولی که از آن استقبال بالایی می شود، فرش بلژیکی یا فرش های شنل می باشد.  همان طور که می دانید امروزه سبک دکوراسیون اکثر افراد به سمت دکوراسیون مدرن در حرکت می باشد. و فرش شنل نیز در دسته فرش های فانتزی و مدرن می باشد. که در ادامه این مقاله قصد داریم تا در مورد ویژکی های این فرش بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فرش شنل چیست؟

فرش های شنل همانند دیگر فرش های فانتزی و مدرن دارای زمینه ای خاص و زیبا می باشد. الیاف به کار رفته در سطح این فرش دارای پرز های کوتاهی می باشد. در زمینه این فرش دارای فرورفتگی و برآمدگی هایی می باشد که سطح فرش را گل برجسته جلوه داده است. توجه داشته باشید این محصولات نرم و لطیف بوده و راه رفتن بر روی آن دچار ناراحتی شما نخواهد شد.

الیافی که در بافت فرش های شنل مورد استفاده قرار می گیرد از پلی استر می باشد. پلی استر یکی از الیاف پر کاربرد در بافت فرش ماشینی مدرن می باشد.

الیاف پلی استر پرزدهی نداشته و ضد حساسیت هستند و باعث سبک بودن وزن فرش می گردند. اگر بخواهیم الیاف اکریلیک و پلی استر را با یک دیگر مقایسه کنیم لازم به ذکر است که فرش های اکریلیک دارای کیفیت بالایی می باشند و پس از آن پلی استر در رتبه دوم قرار گرفته می شود.

فرش های شنل در ابعاد متنوع فرش 6 متری، 9 متری و فرش 12 متری قابل بافت می باشد اما از این محصولات بیشتر در ابعاد کوچک برای پوشش فضا هایی همچون اتاق خواب و ... استفاده می گردد.  اگر تمایل به خرید فرش های شنل دارید می توانید از سایز های سفارشی این فرش نیز برای منزلتان استفاده نمایید.

روش شستشوی فرش ماشینی

در فرش های ماشینی سغی کنید قبل از آنکه فرش را شستشو دهید آن را ابتدا جارو برقی کشیده و سطح آن را تمیز کنید.

اما اگر فرش شما دارای ابعاد کوچک می باشد می توانید تنها با تکاندن فرش به آن اکتفا دهید.

سعی کنید قبل از شسشتوی فرش به برچسب آن در پشت فرش دقت کنید. زیرا گاهی اوقات در برچسب های فرش ماشینی روش شسشتوی فرش نیز ذکر شده است.

در نهایت اگر فرش شنل شما دارای لکه خاصی است ابتدا آن را برطرف کرده و سپس به شسشتوی فرش بپردازید.



خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش ماشینی شنل یا هر یک از فرش های مدرن دیگر می توانید خرید خود را از قالی کاشان داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. همچنین در این فروشگاه فرش های متنوعی همچون فرش 700 شانه تراکم 2550، فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 1200 شانه تراکم 3600 و در نهایت فرش 1500 شانه تراکم 4500 عرضه شده است. شما می توانید فرش مورد پسند خود را از طریق سایت قالی کاشان با ارسال رایگان در شهر خود تخویل بگیرید. با خرید از قالی کاشان را خانه خود جلوه ای زیبا بخشیده و از محیط به دلنشین آن لذت ببرید.

ترنج چیست؟!

قبل از اینکه در مورد ترنج توضیح دهیم بهتر است یک مطلب کوتاه و جذاب را برایتان بگوییم .
به عنوان یک ایرانی باید بدانید اولین و کهن ترین فرش مربوط به ایران است . محققان و باستان شناسان روسی سال 1328 در منطقه ی سیبری روسیه توانستند فرشی را کشف کنند که آنرا منسوب به ایران میدانند .
این فرش پازیریک نام دارد و در تمام بافت فرش نقش و نگار های اصیل ایرانی به چشم میخورد . با توجه به نقش هایی از سربازان هخامنشی موجود در فرش باستان شناسان پیشینه ی این فرش را مربوط به 3400 سال قبل میدانند .
همانطور که توضیح داده شد نشانه ی اصیل بودن یک فرش ایرانی و فرش کاشان وجود ترنج در طرح کلی فرش است .
اگر خانه های قدیمی دوره های گذشته را دیده باشید در وسط خانه حوضی به شکل های مستطیل ، دایره و گاها" بیضی وجود دارد که زیبایی و اصطلاحا" صفای خانه را دو چندان میکند .
یک طرح اصیل ایرانی نیز دارای ترنج بوده که با فاصله از حاشیه ی دور فرش با همان اشکال هندسی حوض های قدیمی بافت شده اند و یادآور اصالت ، زیبایی و رنگ های اصیل ایرانی و قدیمی هستند  . اما به تازگی با ورود طرح ها و نقشه های افشان و مدرن ، استفاده از ترنج کمتر شده است .
اگر سعی دارید دکوراسیون داخلی منزلتان را اصیل ، زیبا و فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید بهترین انتخاب فرشه های دارای ترنج هستند .

در فلسفه معنوی ترنج ، آنرا تصویر کامل و مانعی برای سیر و حرکت بشر به سوی خداوند است . ترنج کلیتی از نظام هماهنگ و شکل یافته اشکال هندسی و نماد بیانگر روح انسان است . نظمی آمیخته با درک و عقل و منطق .
محقاقن ریشه ها و الهامات نقش های بوجود امده توسط مسلمانان را عناصری انتزاعی و رمزی میدانند .
مصداق بارز حرکت ترنج به درون خود با کمی تامل و تعمق ، در احکام اسلامی یاد اور" نماز و حج"  است .
بنابراین نقش ترنج با توجه به فراگیری و کثرت آن در تمام مناطق ایران خصوصا سقف های مساجد ، بازارچه های قدیمی ، حوض خانه های قدیمی و... از سرچشمه ای غنی در طول تاریخ نشات میگیرد .
در عین حال برخی نویسندگان معتقدند این طرح ابتدا روی کتاب بوجود امده و سپس قالی بافان از آن اقتباس کرده و در فرش ها بافته اند .
نقش ترنج در قالی های جدید نمونه ی تکامل یافته ی ترنج های قدیمی ست که قبلا با استفاده از اشکال هندسی داخل هم اصطلاحا" بصورت چند حوضی وجود داشته اند.
 

خرید مستقیم فرش از کارخانه  کاشان

فرش کاشان یکی از قدیمی ترین و همچنین باکیفیت ترین فرش های ماشینی را در اختیار داشته و روزانه محصولات زیبا تری را به بازار عرضه می دارد. برای خرید فرش ماشینی در ابتدا به سایت قالی کاشان که نوعی فروشگاه اینترنتی فروش فرش می باشد مراجعه کرده و خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید. ارسال فرش به سراسر نقاط ایران به صورت رایگان نیز می باشد.