فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

ویژگی های فرش شنل

بعد از گبه و گلیم فرش محصولی که از آن استقبال بالایی می شود، فرش بلژیکی یا فرش های شنل می باشد.  همان طور که می دانید امروزه سبک دکوراسیون اکثر افراد به سمت دکوراسیون مدرن در حرکت می باشد. و فرش شنل نیز در دسته فرش های فانتزی و مدرن می باشد. که در ادامه این مقاله قصد داریم تا در مورد ویژکی های این فرش بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فرش شنل چیست؟

فرش های شنل همانند دیگر فرش های فانتزی و مدرن دارای زمینه ای خاص و زیبا می باشد. الیاف به کار رفته در سطح این فرش دارای پرز های کوتاهی می باشد. در زمینه این فرش دارای فرورفتگی و برآمدگی هایی می باشد که سطح فرش را گل برجسته جلوه داده است. توجه داشته باشید این محصولات نرم و لطیف بوده و راه رفتن بر روی آن دچار ناراحتی شما نخواهد شد.

الیافی که در بافت فرش های شنل مورد استفاده قرار می گیرد از پلی استر می باشد. پلی استر یکی از الیاف پر کاربرد در بافت فرش ماشینی مدرن می باشد.

الیاف پلی استر پرزدهی نداشته و ضد حساسیت هستند و باعث سبک بودن وزن فرش می گردند. اگر بخواهیم الیاف اکریلیک و پلی استر را با یک دیگر مقایسه کنیم لازم به ذکر است که فرش های اکریلیک دارای کیفیت بالایی می باشند و پس از آن پلی استر در رتبه دوم قرار گرفته می شود.

فرش های شنل در ابعاد متنوع فرش 6 متری، 9 متری و فرش 12 متری قابل بافت می باشد اما از این محصولات بیشتر در ابعاد کوچک برای پوشش فضا هایی همچون اتاق خواب و ... استفاده می گردد.  اگر تمایل به خرید فرش های شنل دارید می توانید از سایز های سفارشی این فرش نیز برای منزلتان استفاده نمایید.

روش شستشوی فرش ماشینی

در فرش های ماشینی سغی کنید قبل از آنکه فرش را شستشو دهید آن را ابتدا جارو برقی کشیده و سطح آن را تمیز کنید.

اما اگر فرش شما دارای ابعاد کوچک می باشد می توانید تنها با تکاندن فرش به آن اکتفا دهید.

سعی کنید قبل از شسشتوی فرش به برچسب آن در پشت فرش دقت کنید. زیرا گاهی اوقات در برچسب های فرش ماشینی روش شسشتوی فرش نیز ذکر شده است.

در نهایت اگر فرش شنل شما دارای لکه خاصی است ابتدا آن را برطرف کرده و سپس به شسشتوی فرش بپردازید.



خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش ماشینی شنل یا هر یک از فرش های مدرن دیگر می توانید خرید خود را از قالی کاشان داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. همچنین در این فروشگاه فرش های متنوعی همچون فرش 700 شانه تراکم 2550، فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 1200 شانه تراکم 3600 و در نهایت فرش 1500 شانه تراکم 4500 عرضه شده است. شما می توانید فرش مورد پسند خود را از طریق سایت قالی کاشان با ارسال رایگان در شهر خود تخویل بگیرید. با خرید از قالی کاشان را خانه خود جلوه ای زیبا بخشیده و از محیط به دلنشین آن لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد