فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

همه چیز در مورد فرش وینتیج یا کهنه نما

آیا تا کنون در بین طرح های فرش ماشینی نام وینتیج را شنیده اید؟
وینتیج به معنای قدیمی می باشد. به همین دلیل در صنعت فرش ماشینی به این محصولات فرش وینتیج یا کهنه نما می گویند. فرش های وینتیج دارای تنوع بالایی می باشند. زیرا از طرح های کلاسیک  آن می توانید در دکوراسیون مدرن خود استفاده کنید. فرش های وینتیج با زمینه و طرح های گوناگونی بافته می شود. طرحی که در ابتدای مقاله ملاحظه می فرمایید یکی از کار های بسیار پرفروش فرش وینتیج یا کهنه نما می باشد. که با زمینه نقره ای بافته شده است. که در ادامه به بررسی ویژگی های فرش پرداخته. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
فرش 1200 شانه وینتیج
در مقالات مربوط به روانشناسی رنگ ها، رنگ نقره ای یکی از اصلی ترین رنگ های موجود در فرش های مدرن محسوب می شود. حتی از آن می توان به عنوان رنگ پایه در دکوراسیون خانه نیز استفاده کرد. این فرش با زمینه نقره ای و گل های طلائی بزرگ همانند فرش های طرح افشان بوده و زیبایی خیره کننده ای را دارد. با خرید این فرش می توانید به دکوراسیون منزل خود شکوه بخشیده و جلوه منزلتان را افزایش بدهید.
این فرش 1200 شانه با تراکم 3600 می باشد. به گونه ای که ارتفاع خاب این فرش 6 میلی متر بوده  و در دسته فرش های ظریف بافت قرار دارد. از دیگر ویژگی های فرش وینتیج 1200 شانه زمینه نقره ای می توان به الیاف مرغوب الکریلیک در فرش اشاره داشت. که به صورت رجه یک بافته و به بازار عرضه می گردد. در واقع نوع بافت این فرش همانند فرش های کلاسیک 1200 شانه می باشد. اما طرح زمینه آن مانند فرش های دستباف و پا خورده. به همین دلیل به این فرش کهنه نما گفته می شود. 
فرش های وینتیج با ابعاد استاندارد 12 متری، فرش 9 متری و 6 متری بافته می شود. حتی شما می توانید سایز های کوچک تر و یا سفارشی این فرش را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. الیاف موجود در فرش های وینتیج هیچ گونه حساسیتی را برای مخاطبان ایجاد نکرده و مانع از ایجاد پرزدهی در منزل شما می گردد. همچنین این فرش به دلیل ریز بافتی خود، تشابه بااتری به فرش دستباف داشته و به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف، افراد ترجیح می دهند برای دکوراسیون منزل خود این محصولات را خریداری کنند. زیرا قیمت مناسب تری را به خود اختصاص داده است. 
فرش وینتیج یا کهنه نما دارای 8 رنگ واقعی می باشد. به همین دلیل قیمت ان مناسب تر از فرش های 10 رنگ می باشد.  همچنین شما می توانید با ملاحظه دیگر طرح های این سبک، نزدیک ترین طرح به دکوراسیون خانه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است فرش های وینتیج با الیاف فانتزی و مدرن نیز امروزه توسط تولید کنندگان بافته شده و با قیمت مناسب تری در بازار عرضه می شود. همچنین فرش های وینتیج یا کهنه نما با میزان شانه و تراکم های گوناگونی در حال تولید می باشد.
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
امورزه اکثر افراد با فرش ماشینی و دستباف کاشان آشنایی کامل را داشته و از معتبر بوده و کیفیت آن اطمینان خاطر دارند. به همین دلیل ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. در فروشگاه قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی بر اساس قیمت درب کارخانه بوده و ارسال آن به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.

تشخیص فرش ماشینی اصل از تقلبی

امروزه به دلیل افزایش کارخانه های فرش ماشینی تنوع در طرح و رنگ محصولات بالا رفته است. به همین دلیل لازم است تا فرش مورد پسند خود را از فروشگاه معتبری تهیه کرده تا محصول تقلبی را به جای فرش اصل به شما فروخته نشود. برای آگاهی بیشتر در این مورد به شما پیشنهاد می کنم با ما در ادامه این مطلب جهت بررسی فرش ماشینی اصل و تقلبی همراه باشید.

فرش ماشینی اصل کاشان

شانه و تراکم در فرش های ماشینی نقش بسیار مهمی را دارند. شانه به تعداد گره ها در ی متر عرض فرش گفته می شود. همچنین به تعداد گره ها در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود. به صورت استاندارد، فرش های اصل در شانه های فرش 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه، 1600 شانه تولید و بازار عرضه می گردند. با توجه به عرض ماشین آلات بافندگی، عرض یا شانه فرش در همه فرش ها ثابت می باشد ولی طول یا تراکم فرش متغیر می باشد. برای تشخیص اصل بودن یک فرش می توانید تعداد گره ها در یک متر عرض فرش را شمرده و با صد برابر کردن آن شانه فرش اصل را بدست آورید.

فرش ماشینی 700 شانه اصل

تراکم در فرش 700 شانه متغیر می باشد. به صورت استاندارد این تراکم بین عدد 1000 الی 3000 تولید می شود. فرش های 700 شانه در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته می شوند. بارزترین تراکم در فرش های 700 شانه، تراکم 2550 بوده و در نتیجه یکی از اصل ترین فرش های ماشینی با مشخصات 700 شانه با تراکم 2550 به بازار عرضه می گردد.

فرش ماشینی 1000 شانه اصل

فرش های 1000 شانه با تراکم 3000 تولید می شوند و با طیف رنگی 8 رنگ و 10 رنگ به فروش می رسند. الیاف به کار رفته در فرش های 1000 شانه نخ اکریلیک هیت ست شده می باشد. چنانچه فرش 1000 شانه ای خریداری کردید که دارای مشخصات دیگری بود، آن فرش اصل نمی باشد.

فرش ماشینی 1200 شانه اصل

فرش 1200 شانه به صورت استاندارد در تراکم 3600 بافته می شود. این فرش همانند فرش های دیگر در به صورت 8 رنگ و 10 رنگ تولید می گردد. یکی از ویژگی های فرش 1200 شانه استفاده از نخ اکریلیک هیت ست شده با قابلیت ضد پرزدهی و حساسیت می باشد. موارد ذکر شده لازمه یک فرش اصل می باشد.

فرش ماشینی 1500 شانه اصل

یکی از ویژگی های فرش 1500 شانه، جلوه دستباف گونه آن می باشد. الیاف استفاده شده در فرش های 1500 شانه صد در صد اکریلیک است. به همین منظور فرش غیر قابل پرزدهی و حساسیت می باشد. یکی از جدید و به روز ترین دستگاه های بافت فرش 1500 شانه، به نام HCI3 می باشد.

کیفیت الیاف

در بافت فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. در الیاف مصنوعی، اکریلیک یکی از بهترین الیاف به کار برده شده در فرش می باشد. الیاف اکریلیک قیمت بالاتری را نسبت به الیاف دیگر دارد. چرا که دوام و کیفیت فرش را افزایش می دهد.

 از ویژگی های اکریلیک می توان به عدم ایجاد پرزدهی و حساسیت در آن اشاره کرد. همچنین در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. اگر به دنبال فرشی هستید که ماندگاری بالایی داشته و همچنین جلوه ی زیبایی را به فرش دهد، الیاف صد در صد اکریلیک بهترین گزینه برای شما می باشد. یکی از تفاوت هایی که فرش اصل از فرش تقلبی دارد، لطافت و نرمی الیاف می باشد. به صورتی که قدم گذاشتن روی آن حس آرامش را در مخاطب ایجاد کند.

استعلام از کارخانه مربوط

در پشت تمامی فرش های اصل، برچسبی به منظور شناسنامه کلی از فرش می باشد. در آن شناسنامه مشخصات کاملی از فرش ذکر شده است. با تماس به شرکت تولید کننده می توانید اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش زیبای کاشان لازم است به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در این فروشگاه تمام محصولات فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه برای شما عرضه شده و ارسال محصولات به دلیل کاهش هر چه بیشتر هزینه برای مشتریان گرامی به صورت رایگان می باشد. با خرید از فروشگاه اینترنتی قالی کاشان زیبایی را نثار خانه خود کنید.

فرش 1200 شانه طرح افشان لاکچری زمینه کرم کاشان – گل برجسته

یکی از زیبا ترین فرش های ماشینی در صنعت بافندگی، فرش های 1200 شانه می باشد. فرش های 1200 دارای تنوع بالا و کیفیت عالی کی باشد. این دسته از فرش های ماشینی به علت شانه و تراکم بالا در قیمت فرش های دستباف نما یا دستباف گونه تقسیم بندی می شوند. همچنین افراد از فرش های 1200 شانه استقبال بیشتری می کنند تا سایر فرش های تراکم بالای ماشینی مانند فرش 1500 شانه یا فرش 1600 شانه. برای آشنایی بیشتر با یکی از طرح های مجلل فرش 1200 شانه با من در ادامه این مقاله همراه باشید.
فرش 1200 شانه طرح افشان لاکچری
به جرعت می توان گفت یکی از زیبا ترین فرش های ماشینی 1200 شانه طرح افشان لاکچری زمینه گل برجسته می باشد. این فرش زیبا با تراکم 3600  در دسته فرش های ریزبافت بوده و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. زیرا در متن فرش از طرح و نقش طلائی استفاده شده و در حاشیه فرش گل های طوسی به کار برده شده است. این دو رنگ با یک دیگر همخوانی زیادی داشته و با اینکه فرش 1200 شانه طرح افشان لاکچری در دسته فرش های کلاسیک قرار دارد، اما یک دکوراسیون مدرن را برای شما رقم خواهد زد.
با وجود نقش های ختایی و اسلیمی موجود در فرش افشان لاکچری، این طرح به خانه شما روح و اصالت را خواهد بخشید. در کنار آن فرش طرح افشان یکی از زیبا ترین و معروف ترین طرح های موجود در فرش ماشینی می باشد. این طرح از زمان شاه عباس صفوی بر روی فرش دستباف پیاده شده و از آنجایی که جذابیت زیادی برای مردم داشت تا به امروز بر روی فرش ماشینی از این طرح استفاده می کنند. توجه داشته باشید به دلیل رنگ خاص و مدرن طرح افشان لاکچری شما می توانید از این طرح در هر نوع خانه با هر گونه متراژی استفاده کنید. 
زیرا رنگ زمینه کرم این فرش یکی از رنگ های پرفروش در صنعت فرش ماشینی می باشد. و وجود گل های طلایی باعث شده تا زمینه فرش روشن بوده باشد. به همین علت از فرش های زمینه روشن برای خانه هایی که نورپردازی کمی داشته یا متراژ کوچکی دارند استفاده می شود. زیرا فرش زمینه روشن در بزرگ تر نشان داده ابعاد خانه در چشم مخاطب تاثیر بسزایی را دارد.
این فرش با الیاف صد در صد اکریلیک بافته شده است. الیاف اکریلیک یکی از مرغوب ترین الیاف موجود در بازار بوده که عمر فرش شما را افزایش می دهد. همچنین بر روی الیاف اکریلیک عملیات هیت ست کردن الیاف انجام شده که باعث بازگشت پذیری الیاف خواهد شد. این الیاف هیچ گونه حساسیت و پرزدهی ندارد. و در هنگام شستشو و حرارت و حتی حرارت در برابر نور خورشید تغییر رنگ نخواهد داد. به همین دلیل افراد از فرش های ماشینی با الیاف صد در صد اکریلیک بیشتر استقبال می کنند.
این فرش زیبا در ابعاد 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری که ابعاد استانداردی در فرش ماشینی می باشد بافته می شوند. همچنین سفارش ابعاد غیر استاندارد اسن محصول از طریق پشتیبانی مجموعه تولید فرش طرح افشان لاکچری بسیار آسان بوده و فرش شما پس از مدت زمان کوتاهی به دستتان خواهد رسید. توجه داشته باشید که فرش های ماشینی کاشان یکی از باکیفیت ترین محصولات در زمینه فرش ماشینی می باشد.
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای خرید فرش درجه یک ماشینی 1200 شانه ابتدا به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در این مجموعه تمام فرش های ماشینی در طرح و رنگ و میزان شانه و تراکم گوناگون خدمت مشتریان عزیز عرضه شده است. قیمت تمام محصولات طبق قیمت درب کارخانه محاسبه شده و ارسال آن به سراسر کشور به صورت رایگان خواهد بود. با خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی قالی کاشان، کیفیت را نثار منزل خود کنید.