فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کودک اصل و تقلبی

فرش کودک اصل
فرش کودک یکی از مهم ترین وسایل مربوط به اتاق فرزند دلبند شما می باشد. چرا که این محصول با توجه به سیستم بدن کودک شما طراحی و بافته شده است. فرش های ماشینی به دلیل پرز دار بودن باعث اختلال در سیستم تنفسی فرزند شما می شود. به همین دلیل لازم است از فرش کودک با بهترین نوع برند و کیفیت الیاف استفاده کنید.
از آنجایی که قیمت فرش در سال های اخیر افزایش داشته است تولید کنندگان نامعتبر با استفاده از الیاف بی کیفیت فرش های ارزان تولید کرده و به فروش می رسانند. اما در این مقاله ما به شما یکی از بهترین برند های فرش کودک را معرفی خواهیم کرد.  با ما همراه  باشید.
بهترین نوع فرش کودک
به صورت کلی فرش های ماشینی می توانند با انواع الیاف نیز بافته شوند. و تولید کنندگان با بافت یک طرح کودکانه نام فرش را فرش عروسکی بگذارند. اما فرش های کودک الیاف مخصوص به خود را دارند. که به تازگی وارد سیستم صنعت فرش ماشینی شده است. پلی اوژن یکی از باکیفیت ترین الیاف به کار برده شده در فرش کودک محسوب می شود.
این الیاف قیمت مقرون به صرفه ای را داشته اما از لحاظ کیفیت بسیار عالی است. این الیاف ضد پرزدهی و مانع از حساسیت می باشد. و از کودک شما در برابر بیماری تنفسی و آسیب رساندن به پوست او جلوگیری می کند. این الیاف لکه و آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به هیچ عنوان جذب نخواهد کرد. همچنین در صورت وجود لکه به راحتی از بین می رود. 
همچنین الیاف پلی اوژن بسیار نرم و لطیف می باشد. و از آنجایی که کودکان بیشتر تایم و زمان کودکی خود را مشغول بازی کردن بر روی زمین و فرش می باشند این مسئله اهمیت بسیار زیادی را دارد. 
توه داشته باشید که فرش کودک در چند طرح شامل می شود. از جمله فرش کودک دخترانه، فرش کودک پسرانه، فرش اسپورت و فرش طرح خلاقیت و سرگرمی که به آموزش کودکان کمک می کند. و برای والدینی که یادگیری فرزندانشان برای آن ها اهمیت بسیار را دارد گزینه مناسبی نیز خواهد بود.
همه فرش های ماشینی دارای رنگ بندی زمینه مشخصی می باشند. اما در فرش های کودک شما شاهد این مسئله نخواهید بود. چرا که برای روحیه لطیف کودکان از تمام رنگ های شاد در زمینه فرش کودک استفاده می شود. 
این محصولات با توجه به اتاق خواب کودکان در ابعاد فرش 6 متری و 2.25*1.5 فروش بیشتری را دارد. اما شما می توانید به راحتی سایز های بزرگ تر یا حتی  کوچک تر آن را به راحتی سفارش دهید.
خرید فرش کاشان
برای خرید فرش کودک، ما به شما مجموعه بزرگ اینترنتی قالی کاشان را معرفی می کنیم. در قالی کاشان قیمت فرش بر اساس قیمت درب کارخانه برای شما محاسبه می گردد. همچنین محصولات با بهترین کیفیت خدمت شما عرضه می گردد. یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال رایگان فرش به سراسر ایران نیز می باشد. با خرید از مجموعه قالی کاشان زیبایی را به اتاق فرزند دلبند خود هدیه دهید.

فرش ورجین کاشان

همه ما می دانیم که فرش های ماشینی در سال های اخیر بسیار افزایش قیمت داشته است. به همین منظور افرادی که توان مالی برای خرید فرش با قیمت بسیار بالا را ندارند به فرش ارزان بسنده نیز می کنند. فرش های ماشینی با الیاف گوناگونی بافته می شوند. همچنین یکی دیگر از مواردی که باعث می شود قیمت فرش ارزان باشد، شانه و تراکم می باشد. که در ادامه این مقاله شما را با یکی از محصولات ارزان فرش ماشینی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
فرش ماشینی با الیاف ورجین
همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد فرش ماشینی با الیاف گوناگونی بافته می شود. بهترین الیاف مصنوعی که تا کنون رتبه اول را در تشکیل فرش ماشینی داشته الیاف اکریلیک می باشد. پس از آن الیاف ورجین در رتبه دوم قرار دارد. ورجین  نوعی پلاستیک مرغوب می باشد. این محصول در فرش های فانتزی و مدرن و همچنین بافت فرش کلاسیک کاربرد بسیاری را دارد. 
همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید الیاف ورجین و اکریلیک در ظاهر تفاوتی را با یک دیگر ندارند. اما کارخانه های تولید اصولا فرش ماشینی را به مدت 10 سال ضمانت کیفیت می کنند. اما فرش های ورجین ضمانت نامه 3 الی 5 سال نیز دارند.
به همین دلیل قیمت مناسب تری را نسبت به فرش های اکریلیک نیز دارند. البته لازم به ذکر است این الیاف در فرش های 500 شانه کاربرد بسیاری را دارد. و در فرش های 1200 شانه با بالا از الیاف صد در صد اکریلیک استفاده می شود. چرا که نقشه فرش ریز بافت شده و تنها با الیاف اکریلیک قابل بافت می باشد. 
شما می توانید فرش های ورجین را با ابعاد استاندارد و غیر استاندارد، اشکال دایره ، بیضی، مستطیل و مربع تهیه کنید. همچنین تمام رنگبندی های پرفروش توسط ورجین بافته می شود. ابعاد استاندارد شامل فرش 12 متری، 9 متری و 6 متری و همچنین قالیچه و پادری می باشد.
به این نکته توجه داشته باشید الیاف ورجین مقاومت بالایی را در برابر تابش مستقیم نور خورشید، رفت و آمد، گرد و خاک و... دارد. اما این موارد در صورتی بدون مشکل خواهد بود که شما از فرش خریداری شده خود به درستی استفاده کنید. نگهداری نامناسب مدت زمان سلامت فرش را کاهش خواهد داد. 
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای خرید فرش باکیفیت در انواع الیاف و قیمت های متنوع و همچنین میزان شانه و تراکم گوناگون قدم اول ورود به سایت قالی کاشان می باشد. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی عرضه شده است. که به صورت مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال می شود. این مجموعه برای کاهش هزینه های مشتریان گرامی ارسال فرش به سراسر ایران را رایگان کرده و به همین دلیل شما می توانید بدون هیچ هزینه اضافی فرش مورد پسندتان را از درب کارخانه خریداری کنید. شما می توانید محصولات متنوع مانند فرش 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 انه را در مجموعه قالی کاشان به صورت تصویر دیده و حتی می توانید خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. با خرید از قالی کاشان زیبایی را به دکوراسیون منزل خود هدیه دهید.

فرش طوسیو ویژگی های آن

فرش های ماشینی همان طور که می دانید در طرح و رنگ های متنوعی بافته می شود. اما بعضی از رنگ ها در فرش ماشینی بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرد. رنگ های پرفروش در فرش ماشینی شامل طوسی، سرمه ای و کرم می باشد. اما رنگ طوسی امروزه به دلیل مدرن بودن و خنثی بودنش طرفداران بسیار زیادی را دارد. از آنجایی که سبک دکوراسیون منازل به سمت مدرن در حال حرکت می باشد. افراد مایل هستند از رنگ های خنثی و همیشگی در منزل خود استفاده کنند.به دلیل آنکه امروزه قیمت فرش بسیار افزایش داشته و فرش دستباف و ماشینی از جمله محصولات گران قیمت محسوب می شوند. به همین دلیل تولید کنندگان همواره به دنبال بافت فر هایی هستند که ظاهر زیبایی داشته و کیفیت بالایی را برای خریداران عزیز داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
در روانشناسی رنگ، رنگ طوسی،نقره ای،خاکستری و فیلی تماما یک طیف رنگی را دنبال میکنند. به همین دلیل تمام این رنگ ها در دسته رنگهای خنثی قرار می گیرند.  رنگ های خنثی یک مزیتی که دارند این است که با تمام رنگ های دیگر ست می شوند. به همین دلیل شما می توانید اصول و پایه منزل خود را یک رنگ خنثی قرار داده و سپس از سایر رنگ ها برای تکمیل آن استفاده کنید.
همان طور که می دانید فرش یکی از نیاز های اصلی هر خانه محسوب می شود. به همین منظور اگر خرید اولتان در خرید فرش می باشد ما به عنوان کاشناس به شما پیشنهاد میکنیم در جهت تکمیل منزل خود از رنگ های روشن همچون فیلی استفاده کنید. چرا که رنگ طوسی و فیلی یکی از پرفروش ترین رنگ های خنثی و روشن در زمینه فرش می باشد.
در مرحله دوم نوع و طرح فرش مهم می باشد. طرح های کلاسیک یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین نوع طرح فرش می باشد که اصالت را به منزل شما هدیه خواهد داد پس از آن برای تکمیل دکوراسیون مدرن بهترین گزینه خرید فرش مدرن می باشد. که یکی از نمونه های آن را در ابتدای مقاله ملاحظه می فرمایید. 
فرش های فانتزی در نقش و نگار متفاوت بسیار کم می باشد. اما شما می توانید در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان طح مورد پسند خود را در تمام سبک ها پیدا کرده و به راحتی خرید خود را انجام بدهید.
یکی از مزیت های فروشگاه قالی کاشان بافت انواع سایز ها می باشد. در کنار سایز های استاندارد شما می توانید به راحتی سایز های غیر استاندارد را ثبت سفارش کرده و در زمان معین تحویل بگیرید. فرش های فانتزی و مدرن شامل سبک  های متنوعی همچون فرش کودک، فرش شگی، فرش وینتیج،فرش مدرن،فرش آشپزخانه و... می باشد.
و این به نظر شما بستگی دارد که برای کدام مکان از منزلتان قصد خرید فرش را دارید. هر یک از فرش های فانتزی و مدرن با رنگ بندی های متنوعی در حال بافت می باشد. رنگ های تیره، رنگ روشن و رنگ های خنثی هر کدام متقاضیان خود را داشته و طبق سلیقه شما بر روی زمینه فرش بافته می شود. از نظر ما لازم است شما قبل از خرید فرش مورد نظر خود با کارشناسان فرش فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مشورت کرده و بهترین طرح را از لحاظ کیفیت و ظاهر انتخاب کنید.

 
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
در فروشگاه قالی کاشان شما می توانید به مزیت های بالایی دست پیدا کنید. ابتدا خرید مستقیم فرش از درب کارخانه که یکی از مزایای خرید محسوب می شود. و همچنین ارسال محصولات به سراسر کشور به صورت رایگان می باشد. با خرید از فروشگاه قالی کاشان احساس رضایت را از خرید خود داشته باشید.