فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کودک اصل و تقلبی

فرش کودک اصل
فرش کودک یکی از مهم ترین وسایل مربوط به اتاق فرزند دلبند شما می باشد. چرا که این محصول با توجه به سیستم بدن کودک شما طراحی و بافته شده است. فرش های ماشینی به دلیل پرز دار بودن باعث اختلال در سیستم تنفسی فرزند شما می شود. به همین دلیل لازم است از فرش کودک با بهترین نوع برند و کیفیت الیاف استفاده کنید.
از آنجایی که قیمت فرش در سال های اخیر افزایش داشته است تولید کنندگان نامعتبر با استفاده از الیاف بی کیفیت فرش های ارزان تولید کرده و به فروش می رسانند. اما در این مقاله ما به شما یکی از بهترین برند های فرش کودک را معرفی خواهیم کرد.  با ما همراه  باشید.
بهترین نوع فرش کودک
به صورت کلی فرش های ماشینی می توانند با انواع الیاف نیز بافته شوند. و تولید کنندگان با بافت یک طرح کودکانه نام فرش را فرش عروسکی بگذارند. اما فرش های کودک الیاف مخصوص به خود را دارند. که به تازگی وارد سیستم صنعت فرش ماشینی شده است. پلی اوژن یکی از باکیفیت ترین الیاف به کار برده شده در فرش کودک محسوب می شود.
این الیاف قیمت مقرون به صرفه ای را داشته اما از لحاظ کیفیت بسیار عالی است. این الیاف ضد پرزدهی و مانع از حساسیت می باشد. و از کودک شما در برابر بیماری تنفسی و آسیب رساندن به پوست او جلوگیری می کند. این الیاف لکه و آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به هیچ عنوان جذب نخواهد کرد. همچنین در صورت وجود لکه به راحتی از بین می رود. 
همچنین الیاف پلی اوژن بسیار نرم و لطیف می باشد. و از آنجایی که کودکان بیشتر تایم و زمان کودکی خود را مشغول بازی کردن بر روی زمین و فرش می باشند این مسئله اهمیت بسیار زیادی را دارد. 
توه داشته باشید که فرش کودک در چند طرح شامل می شود. از جمله فرش کودک دخترانه، فرش کودک پسرانه، فرش اسپورت و فرش طرح خلاقیت و سرگرمی که به آموزش کودکان کمک می کند. و برای والدینی که یادگیری فرزندانشان برای آن ها اهمیت بسیار را دارد گزینه مناسبی نیز خواهد بود.
همه فرش های ماشینی دارای رنگ بندی زمینه مشخصی می باشند. اما در فرش های کودک شما شاهد این مسئله نخواهید بود. چرا که برای روحیه لطیف کودکان از تمام رنگ های شاد در زمینه فرش کودک استفاده می شود. 
این محصولات با توجه به اتاق خواب کودکان در ابعاد فرش 6 متری و 2.25*1.5 فروش بیشتری را دارد. اما شما می توانید به راحتی سایز های بزرگ تر یا حتی  کوچک تر آن را به راحتی سفارش دهید.
خرید فرش کاشان
برای خرید فرش کودک، ما به شما مجموعه بزرگ اینترنتی قالی کاشان را معرفی می کنیم. در قالی کاشان قیمت فرش بر اساس قیمت درب کارخانه برای شما محاسبه می گردد. همچنین محصولات با بهترین کیفیت خدمت شما عرضه می گردد. یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال رایگان فرش به سراسر ایران نیز می باشد. با خرید از مجموعه قالی کاشان زیبایی را به اتاق فرزند دلبند خود هدیه دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد