فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

کارخانه فرش عقیق کاشان

فرش 1200 شانه طرح افشان زمینه سرمه ای عقیق کاشانفرش 1200 شانه طرح گل افشان زمینه سرمه ای عقیق کاشان

کارخانه فرش عقیق کاشان در سال 1362 با ثبت “شرکت نگین مشهد فتاح” با ظرفیت تولید 10 هزار متر مربع فرش ماشینی در سال شروع به فعالیت کرد.

این مجموعه با هدف رقابت در بازارهای جهانی از همان ابتدای تاسیس، همواره سعی کرده با خرید به روزترین دستگاه های بافت فرش ماشینی جهان (مانند دستگاه های ساخت کمپانی وندویل بلژیک) و نیز استفاده از بهترین الیاف در تولید فرش، پیشتاز تولید بهترین فرش های ماشینی جهان باشد!

فرش عقیق کاشان نه تنها در بازار داخلی کشورمان جزو برترین و خوشنام ترین برندهای صنعت فرش ماشینی است، بلکه در بازار جهانی نیز همواره خوش درخشیده است و جزو برندهای مطرح در این صنعت در جهان نیز می باشد و فرش های خود را علاوه بر بازارهای کشورهای همجوار ایران به بسیاری از کشورهای اروپایی نیز صادر می کند.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شهرت کارخانه فرش عقیق کاشان شده است، طراحی خاص و چشم نواز و رنگ بندی فوق العاده فرش های تولیدی این کارخانه است. که با مشاهده گالری فرش های کارخانه عقیق کاشان می توانید به صحت این ادعا پی ببرید.

کارخانه فرش عقیق کاشان در طراحی فرش های ماشینی خود ذوق و سلیقه خاص ایرانی را به رخ جهانیان کشانده است و در هم آمیختن هنر اصیل ایرانی با خلاقیت و نوآوری طراحان خوش ذوق خود طرح هایی چشم نواز و زیبا خلق کرده است.

خرید اینترنتی فرش بدون واسطه از کارخانه

برای خرید فرش کاشان از کارخانه فرش عقیق، مجموعه قالی کاشان این امکان را فراهم کرده است که با حذف واسطه های فروش بتوانید فرش های این کارخانه را به ارزان ترین مبلغ ممکن و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

فرش 700 شانه طرح الی زمینه بادامی عقیق کاشانفرش 1200 شانه طرح شهرزاد زمینه سرمه ای عقیق کاشان