فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش 1500 شانه طرح سالاری زمینه گلبهی کاشان – گل برجسته

همان طور که می دانید "کاشان" یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه فرش ماشینی و دستباف می باشد. در گذشته قالی بافان کاشانی از رنگ های قرمز، روناسی یا لاکی برای بافت فرش های دستباف استفاده می کردند. که مورد استقبال افراد فراوانی قرار گرفت. اگر به خانه های پدربزرگ یا مکان های قدیمی نگاهی بیندازیم نمونه آن را مشاهده خواهیم کرد. اما به مرور زمان و با تولید فرش توسط ماشین آلات فرش ماشینی این رنگ زیبا بر روی فرش ماشینی پیاده شد. امروزه بسیاری از خریداران به دنبال فرش ماشینی مشابه فرش دستباف کاشان می باشند. زیرا به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف، افراد فرش ماشینی را جایگزین آن کرده اند.  به همین دلیل تولید کنندگان فرش ماشینی  1500 شانه طرح سالاری زمینه گلبهی را تولید و به بازار عرضه کردند. این فرش زیبا جلوه ای کامل از فرش اصیل کاشانی می باشد. که در ادامه با آن بیشتر آشنا شده و ویژگی های آن را برای شما بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
طرح سالاری 1000 شانه کاشان
شانه و تراکم یکی از پایه های اساسی در تشکیل فرش ماشینی می باشد. اگر شانه و تراکم افزایش داشته باشد به تدریج زیبایی فرش . قیمت آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد. فرش های 1500 شانه یکی از محصولات در دسته شانه و تراکم بالا قرار دارد. به میزان گره های موجود در یک متر عرض فرش شانه و به میزان گره های موجود در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود.
تراکم در فرش 1500 شانه طرح سالاری 4500 بوده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. این فرش زیبا در نوع خود بسیار جذاب و منحصر به فرش می باشد. همچنین طرح سالاری یکی از معروف ترین طرح های موجود در فرش ماشینی می باشد و قدمت بالایی را دارد. ظاهر این فرش دقیقا مانند فرش دستباف می باشد به همین دلیل به آن فرش ماشینی دستباف گونه می گویند. ارتفاع خاب فرش طرح سالاری 6 میلی متر بوده که میزان این تشابه را افزایش داده است. به خصوص با وجود گل های برجسته در زمینه فرش که جلوه ی فرش را در چشم مخاطب زیاد کرده است.
قیمت فرش 1500 شانه طرح سالاری به دلیل شانه و تراکم بالاتر از سایر محصولات فرش ماشینی می باشد. همچنین رنگ زمینه فرش طرح سالاری بسیار خاص می باشد. در فرش هایی با شانه و تراکم پایین مانند فرش های 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه اگر شما به دنبال رنگ آبی یا روناسی باشید فرش به صورت جفتی به شما تحویل داده خواهد شد. اما در فرش  1500 شانه این موضوع بسته به شرکت تولید کننده دارد. که بعضی از طرح های بسیار پرفروش شامل بافت تکی در رنگ های بسیار خاص می شوند. با توجه به این مسئله شما  در صورت صحبت با پشتیبانی شرکت مربوطه می توانید فرش خود را به راحتی تهیه بفرمایید.
الیاف در فرش ماشینی یکی دیگر از ویژگی های مهم می باشد. در طرح سالاری الیاف به کار رفته از اکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف نیز در افزایش قیمت فرش بی تاثیر نیستند زیرا الیاف اکریلیک یکی از مرغوب ترین نخ های موجود در صنعت فرش ایران می باشد.
این الیاف ویژگی های را شامل می شود از جمله مقاومت در برابر رفت و آمد، ضد حساسیت، عدم پرزدهی فرش، افزایش زیبایی زمینه فرش به دلیل درخشندگی الیاف، طول عمر بالا، دوام در برابر حرارت مانند تابش نور مستقیم خورشید و...
در طرح سالاری از ترنج و لچک که از معروف ترین طراحی های به کار رفته در فرش کاشان محسوب می شود را شامل می شود. همچنین گل های ریز زمینه و نقش  و نگار های زیبا در حاشیه فرش خاص بودن آن را افزایش داده است. امروزه این محصول یکی از فرش های پر طرفدار برای صادرات نیز می باشد.
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای خرید فرش ماشینی کاشان با هر طرح و رنگی به سایت اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در این فروشگاه محصولات فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه برای مشتریان گرامی عرضه شده است. ارسال محصولات قالی کاشان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان بوده و این مزیت برای کاهش هزینه مشتریان و رفاه هرچه بیشتر آن ها می باشد.

گلیم فرش قشقایی طرح خشتی زمینه لاکی کاشان –

آیا با تاریخچه گلیم ها آشنا هستید؟

گلیم های دستباف اولین تولیدات بشر برای پوشش خانه هایشان بود. به صورتی که از پشم حیوانات و سپس تبدیل آن به الیاف به صورت دستی و با ذوق و سلیقه خود به بافتن گلیم های دستباف می پرداختند. طبق گفته مورخان و کارشناسان فرش، اولین گلیم ها در منطقه ایران شناسایی شده است. و اینجاست ما متوجه می شویم ایرانیان در تولید فرش قدمت بالایی را دارند. در ادامه این مطلب به بررسی یکی از محصولات فرش ماشینی پرداخته و شما را با آن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

گلیم فرش

با گذشت سال های سال تنوع در انواع محصول، طرح و رنگ آن ها به کلی تغییر کرد. با تولید فرش های ماشینی توسط ماشین آلات بدون دخالت دست مردم علاقه بسیاری به این محصولات زیبا پیدا کرده و آن را به دلیل تنوع و قیمت مناسب جایگزین فرش های دستباف کردند. یکی از فرش های پر فروش گلیم فرش ها می باشند که در شانه و تراکم گوناگونی بافته می شود. عکسی که در ابتدای متن مشاهده می کنید یکی از طرح های پر فروش و سنتی می باشد. زمینه لاکی این محصول ظاهر آن را بسیار زیبا تر کرده است. وجود اشکال هندسی ساده و رنگ زمینه زیبا افراد را به یاد دکوراسیون های سنتی می اندازد. اگر به دنبال گلیم فرشی هستید که دکوراسیون قدیمی و کلاسیک خود را با جلوه ی بیشتری نشان دهید گلیم فرش مورد نظر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

میزان شانه در این محصول 320 بوده و تراکم آن 1400 می باشد. این گلیم فرش زیبا از الیاف خاب پلی پروپیلن تشکیل شده است. پلی پروپیلن یکی از الیاف های مرغوب در صنعت فرش ماشینی ایران می باشد که هیچ گونه پرزدهی نداشته و همچنین مانع از حساسیت برای افراد می شود.

ارتفاع خاب در این محصول بسیار کم بوده و به 4 الی 5 میلی متر می رسد. زیرا گلیم فرش ها به صورت کلی سطحی ضخیم داشته و به صورت الیاف کوبیده در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. در این فرش از 8 رنگ واقعی استفاده شده است.

به دلیل شانه و تراکم پایین در این فرش، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل اگر این فرش را خریداری کرده و پس از مدت زمانی از بین رفته و لازم به تعویض آن بود، می توانید با پرداخت هزینه ای کم مجدد یکی از گلیم فرش ها با طرح دلخواهتان را خریداری کنید.

از این محصول در آشپزخانه، راهرو، اتاق خواب، سالن نشیمن و دیگر قسمت های خانه طبق سلیقه افراد استفاده می شود. این طرح زیبا در ابعاد استاندارد فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری قابل سفارش می باشد. برای خرید سایز غیر استاندارد می توانید ابعاد مورد نظر را به کارخانه مورد نظر تحویل و پس از مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای سفارش این طرح گلیم فرش از معتبر ترین تولید کنندگان کاشان لازم است به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کرده و تمام محصولات فرش ماشینی را در این مجموعه اینترنتی مشاهده کنید. و بر اساس نظر شخصی خود فرش مورد پسندتان را با قیمت درب کارخانه و بدون هیچ گونه واسطه ای خریداری کنید. ارسال محصولات به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.

فرش طرح یاشار 1000 شانه کاشان

طرح های افشان از گذشته تا کنون جایگاه ویژه ای را در بین مردم ایران داشته است. در دوره شاه عباس صفوی این طرح وارد نقشه های قالی شده و پس از مدت زمان طولانی همچنان یکی از طرح های محبوب مردم می باشد. اگر مایل به خرید فرش طرح یاشار هستید با من در ادامه این مقاله همراه باشید.
فرش طرح یاشار 
این طرح به دلیل نداشتن ترنج زیر مجموعه طرح های افشان قرار می گیرد. منظور از ترنج، اشکال گوناگون هندسی در مرکز فرش می باشد. سراسر فرش طرح یاشار پوشیده شده از گل ها درشت می باشد که زیبایی آن را چندین برابر می کند. رنگ کرم رنگ آن یکی دیگر از ویژگی های پرفروش فرش می باشد که فضای زندگی شما را بزرگ تر از حد معمول در چشم مخاطب جلوه خواهد داد.
همچنین به دلیل درشتی گل های زمینه، سطح آن خلوت بوده و به همین دلیل برای مکان هایی که طراحی داخلی آن اعم از مبلمان، وسایل چیده شده در منزل و ... فضایی شلوغ را به وجود آورده بسیار مناسب می باشد. این فرش زیبا به دلیل فروش بالا در تمام ابعاد همانند فرش 12 متری، فرش 9 متری، فرش 6 متری توسط شرکت های فرش ماشینی کاشان بافته شده و به بازار عرضه می گردد. اگر به دنبال رنگ تیره مانند سرمه ای، یا رنگ خنثی مانند خاکستری این فرش می باشید آن را به شرکت های مربوطه سفارش داده و فرشتان را پس از مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.
شانه و تراکم فرش طرح یاشار
در تصویر بالا شما نمونه 1000 شانه از طرح یاشار را ملاحظه می فرمایید. شانه و تراکم دو عضو جدا نشدنی از فرش ماشینی محسوب می شوند. به تعداد گره های فرش در یک متر عرض آن شانه و به تعداد گره در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود. فرش های 1000 شانه با تراکم 3000  محصولی باکیفیت در صنعت فرش ماشینی ایران به شمار می آید.
چرا که ارتفاع خاب آن از فرش 700 شانه کمتر بوده و ظاهر دستباف گونه ای دارد و از طرف دیگر به نازکی فرش 1200 شانه نمی باشد. و در کل یک نمونه محصول باکیفیت را می توان در فرش های 1000 شانه پیدا کرد. توجه داشته باشید که قیمت این محصول کمی از فرش های 700 شانه بیشتر می باشد زیرا شانه و تراکم در فرش ماشینی بر روی قیمت بسیار تاثیر گذار می باشند. 
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
اگر به دنبال طرح های افشان هستید و نمونه های بسیار کمی را در فروشگاه های سطح شهر ملاحظه می فرمایید، ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. در این فروشگاه تمام محصولات فرش ماشینی در قالب عکس و فیلم به مشتریان عزیز در طرح و رنگ های متنوع ارائه شده است. افرادی که به دنبال فرش های کاشان می باشند با خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه می توانند فرش مورد پسندشان را با قیمتی ارزان تهیه کنند. قالی کاشان به منظور راحتی مشتریان گرامی، فرش خریداری شده شما را به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می کند.

ویژگی فرش های کلاریس کاشان

فرش های کلاریس یکی از جدید ترین محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان کاشانی می باشد. این محصول با تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ از محبوب ترین تولیدات فرش ماشینی محسوب می شود. که در ادامه این مقاله بیشتر با فرش کلاریس کاشان آشنا شده و ویژگی های آن را برای شما ذکر خواهیم کرد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فرش کلاریس

فرش های کلاریس یک عنوان در فرش ماشینی بوده که زیر مجموعه های فراوانی را دارد. برای مثال فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش فانتزی و مدرن، فرش وینتیج و کهنه نما و انواع فرش های فانتزی در این دسته قرار دارند. تنوع بالا در این محصولات برای تمام سلیقه های افراد در نظر گرفته شده است. و کسانی که سخت پسند هستند به راحتی محصول مورد نیاز خود را در دسته فرش های کلاریس پیدا می کنند.

ویژگی فرش کلاریس

از جمله ویژگی های این محصول زیبا می توان به موارد ذکر شده اشاره کرد:

  • *بافت نرم و لطیف
  • *بدون حساسیت و پرزدهی
  • *مقاومت در برابر رفت و آمد
  • *دوام بالا در برابر شستشو
  • *مقاوم در برابر کشیدگی فرش
  • *خشک شدن پس از شستشو یا نفوذ رطوبت به بافت فرش

همچنین الیاف به کار رفته در فرش های کلاریس "پلی اوژن" بوده که این امر باعث می شود تا درخشندگی بالایی داشته باشد . از سوی دیگر می توان به سطح نرم و لطیف آن نسبت به فرش های ماشینی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های فرش کلاریس می توان به بافت هم زمان چند محصول در طرح و رنگ های گوناگون اشاره کرد. که با توجه به سفارش مشتریان در ابعاد مختلف بافته و تحویل داده می شود.

فرش های کلاریس در میزان ابعاد فرش 12 متری، 9 متری،  6 متری و تمام استاندارد قالیچه قابل بافت می باشد. اگر قصد خرید فرش های کلتریس با ابعاد غیر استاندارد را دارید می توانید متراژ مورد نظرتان را به شرکت تولید کننده تحویل و در زمان مشخصی آن را تحویل بگیرید.

جنس الیاف در فرش ماشینی

همان گونه که به آن اشاره شد فرش های کلاریس از الیاف پلی اوژن بافته می شوند. الیاف پلی اوژن نمونه اصلاح شده و رفع عیب شده از الیاف پلی استر می باشد. این الیاف در برابر سایش مقاوم بوده و باعث می شود خریداران تا مدت زمان طولانی محصول زیبایی را در اختیار داشته باشند.

همچنین از آنجایی که پوست و ریه کودکان در ابتدای تولد بسیار آسیب پذیر می باشند این محصول هیچ گونه حساسیتی را برای آن ها ایجاد نکرده و کودکان شما به راحتی می توانند روی فرش های کودک کلاریس بازی کنند. فرش های کودک کلاریس تمام استاندارد ها را برای فرزندان شما رعایت کرده است.

از سوی دیگر فرش های آشپزخانه یکی از پرفروش ترین محصولات کلاریس بوده که با طرح ادویه جات، میوه و نوشیدنی و بسیاری طرح های دیگر در حال تولید می باشد. و کسانی که علاقه ای به گلیم فرش برای پوشش اشپزخانه ندارند می توانند از فرش آشپزخانه کلاریس استفاده کنند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

امروزه خرید مستقیم از کارخانه یکی از بهترین راه ها برای تهیه فرش می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید فرش کلاریس به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کرده و با توجه به عرضه تمام محصولات فرش ماشینی، فرش مورد نیاز و مورد پسند خود را خریداری کنید. تمام قیمت ها در فروشگاه قالی کاشان به قیمت درب کارخانه بوده و ارسال محصولات تا محل زندگی شما به صورت رایگان می باشد.

قالی های دستبافت و انواع آن

از اولین روز های آغازین زندگی بشر تا کنون تکنولوژی و فناوری در همه زمینه ها وجود داشته است.  و همچنین رشد بسیار زیادی کرده که انسان ها توانستند از آن ها بهره زیادی ببرند و در کارهای مختلفی از آن ها  استفاده کنند.

فرش نیز یک نمونه از این ابزارها بوده که ما  تا به امروز عنوان رکن اصلی در منزل آن را قرار داده و از آن استفاده می کنیم. از قدیم  و الایام فرش، مورد استفاده همه افراد بسیاری بوده است. فرش های سنتی و بسیار قدیمی مانند گبه و گلیم از اولین فرش های دستباف و تولید شده هستند.

که بعد از تولید آن ها  و با گذشت زمان بافت فرش های دستباف پیشرفت چشمگیری داشته و با طرح های متنوع و جنس بسیار نرم و لطیف تولید و مورد استفاده قرار می گرفته است. که این پیشرفت در زمینه های زیادی مانند ابعاد، جنس الیاف و نقش و نگار های مختلفی می باشد.

فرش در معنی لغوی در کشور وسیع عربستان به نام *زمین* است ودر واژه نامه ایران به کلمه هایی هم چون کفپوش و زیرانداز و ... معنی می شود. و لازم به ذکر است است مفهوم های مختلف از جمله: گلیم، زیلو، نمد و فرش های ماشینی و دستبافت و...، همه و همه به معنای *فرش* می باشد.

برای شناختن قالی های مختلف باید ویژگی هرکدام را به طور جداگانه دانست.


3 ویژگی اصلی فرش های دستبافت:

1.دارای پرز باشد.

2.دور تارهای آن گره خورده باشد.

3.تار و پود داشته باشد.


فرش های دستبافت به 5 گروه اصلی تقسیم می شوند:

1-دستبافت پشمی: فرش دستبافتی است که اقوام در ایلات و عشایر به جای نخ و پنبه از پشم حیوانات و حتی پوست آنان استفاده می کنند. که این فرش ها دارای الیاف طبیعی هستند. در این قالی های دستبافت پشم و پوست عامل اصلی تولید بافت فرش است که آن ها را به کار گرفته و فرشی زیبا را تولید می کنند.


2-دستبافت تمام ابریشم: فرش هایی که در تولید آن ها کاملا از ابریشم استفاده شده است را تمام ابریشم می گویند. در این محصولات پرز و چله آن نیز کاملا ابریشم است.


3-دستبافت گل ابریشم:در این نوع از فرش دستبافت به جای پرز ابریشمی در کناره ها و گل های فرش از خود ابریشم استفاده می کنند .


4-دستبافت کف ابریشم: همین طور که از اسم فرش می توان متوجه شد، در زمینه و کف این فرش به جای پشم از خود ابریشم استفاده می شود.


5-فرش دستبافت سوف: در این  نوع فرش  طرح و نقش پود ها  پرز دار هستند و زمینه این فرش سوف از پودهای ضخیم و همینطور نازک تولید شده است.


خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فرش یکی از نماد های اصلی ایران بوده و همچنین در کاشان تولید بالایی داشته و طرفداران زیادی را نیز دارد. اما از آنجایی که قیمت فرش های دستباف با توجه به هنر دست قالی بافان دارای ارزش بسیار بالایی می باشد، فرش های ماشینی جایگزین این محصول شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی و معتبر قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی کاشان را با کیفیت و ضمانت 5 ساله مشاهده کرده و مناسب ترین محصول را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. همچنین ارسال محصولات قالی کاشان برای مشتریان عزیز به صورت رایگان می باشد.