فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

اصولی که هنگام چیدن فرش در دکوراسیون باید به آن توجه کنید


                                     

فرش در دکوراسیون منزل حرف اول را می زند واصل بسیار مهمی است، بعد از انتخاب فرش با رنگ و طرح متناسب با دکوراسیون باید بدانید که فرش را با توجه به چه اصولی می توانید پهن کنید. تا دکوراسیونتان زیبا و خاص به نظر بیاید.

یکی از اصول پهن کردن فرش در دکوراسیون منزل این است که فرش کامل در زیر پایه های مبل قرار گیرد. در دکوراسیون و پهن کردن فرش ماشینی باید روش های متفاوت را امتحان کرد تا دکوراسیون منزل جذاب و زیبا شود.

بعد از انتخاب طرح فرش و رنگ فرش ماشینی واستفاده از ابعاد مناسب فرش نیاز است یک سری اصول را رعایت کنیدو در این مقاله شما را با این اصول آشنا خواهیم کرد.

اصل اول

پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین باشند.

با استفاده از این اصل مبل ها باید به گونه ای روی فرش قرارگیرند که پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین باشند. این روش در بیشتر منازل کاربرد دارد به این ترتیب، می توانید قاعده قرارگیری مبل روی فرش را رعایت و فاصله مبل ها را نیز از هم زیاد کنید.

اصل دوم

تعدادی از پایه های جلویی مبل ها روی فرش قرار می گیرد.

بعضی مواقع بهتر است چهارپایه های صندلی ها و پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب مبل روی زمین قرار گیرد. با این کار می توانید فضای اتاق را به اندازه که دلخواه شماست باز یا بسته کنید. در ضمن، فرش با کفپوش نیز هماهنگ می شود.

اصل سوم

 هر چهار پایه مبل روی فرش قرار می گیرد.

در این اصل اندازه فرش نقش بسزایی دارد. وقتی فرش بزرگ است مثل فرش های 12 متری در دکوراسیون ، می توان همه مبل و صندلی ها را روی آن قرار داد، نیازی نیست دوپایه روی زمین و روی فرش باشد؛ می توانید هر چهارپایه مبلمان را روی فرش قرار دهید.

اصل چهارم

هیچ پایه ای روی فرش نباشد.

این اصل به قالیچه ها با ابعاد واندازه های کوچک مربوط می شود. بعضی از افراد تمایل به این دکوراسیون فرش دارند، بهتر است صندلی یا مبلمان را در اطراف فرش بچینید و هیچ کدام از پایه های آنها روی فرش نباشد. این کار باعث می شود تا قالیچه بیشتر در دکوراسیون خودش را نشان بدهد.

اصل پنجم

 در این اصل پهن کردن فرش که رواج زیادی هم دارد فرش را از اطراف به فاصله 45 سانتی متر از لبه های دیوار قرار دهید

این اصل سال ها است که در بیشتر خانه ها رعایت می شود. فرش ماشینی یا قالی را طوری در اتاق پهن کنید که از اطراف دست کم نیم متر با دیوار فاصله داشته باشد.

اگر شما منزلتان کوچک است می توانید این قانون را اجرا کنید و فقط باید 50 سانتی متر را به مثلا 20 سانتی متر کاهش دهید. اتفاقا این طرح در دکوراسیون های کوچک بیشتر خودنمایی می کند.

اصل ششم

شما در این اصل نباید کل فضای اتاق را با فرش ماشینی پر کنید بلکه در زمان خرید فرش ماشینی باید ابعاد کوچکتری را انتخاب کنید. برای اینکه فضای مدرن تر و شیک تری در اتاق یا پذیرایی داشته باشید باید بین دیوار و فرش ماشینی فاصله داشته باشد. یعنی فرش باید حداقل چند سانتی متر کوچک تر از متراژ اتاق باشد تا کمی از زمین و کفپوش دیده شود.

 

اصل هفتم

این اصل برای پهن کردن فرش ماشینی در اتاق خواب و چگونگی پهن کردن فرش ماشینی زیر تختخواب استفاده می شود فرش باید در زیر تختخواب حداقل نیم متر از تخت بزرگ تر باشد.

برای اینکه تخت و اتاق خواب بسیار شیک و زیبا به نظر برسند. بهتر است فرشی برای آن انتخاب کنید که از اطراف حداقل 50 سانتی متر بزرگ تر از اندزه تخت باشد. البته با توجه به اندازه اتاق و تخت می توانید این اندازه را بزرگ تر کنید. اما کمتر از این اندازه خوب نیست زیرا باعث می شود تا همه فرش زیر تخت برود و اصلا دیده نشود.

اصل هشتم

 این اصل طریقه قرار گیری میزناهارخوری روی فرش استفاده می شود فرش ماشینی زیر ناهارخوری حدود 60 سانتی متر باید از دو طرف بزرگ تر باشد.

فرشی برای زیر میز ناهارخوری انتخاب کنید که ابعاد آن از میز و صندلی ها بزرگ تر باشد و از هر طرف حدود 60 سانتی متر بیرون بزند. به گونه ای که وقتی صندلی عقب کشیده می شود نیز همه پایه های صندلی ها روی فرش قرارگیرد.

اصل نهم

 این اصل چگونگی پهن کردن فرش در راه پله ها است ، قالی یا فرش ماشینی با ابعاد کوچکتر و به اصطلاح کناره های زیبایی را می توان برای پوشاندن راهروهای خانه انتخاب وخریداری کرد. ورودی خانه نیز اگر فضای باریک و راهرو مانند دارد بهتراست با فرش پر کنیم و جلوه زیبایی به ورودی منزلتان بدهیم.

اصل دهم

 در این اصل به ترکیب و رنگ بندی فرش می پردازیم.

هنگام خرید و انتخاب فرش برای خانه می توانید به جای یک فرش بزرگ از چندین قالیچه در ابعاد کوچک در کنار هم استفاده کنید. این ایده، نمای زیباتری نیز به دکوراسیون منزلتان می بخشد و و چیدمان را زیباتر و جذاب تر می کند.

اصل یازدهم

این اصل شامل آن دسته از فرش هایی است که قانون پذیر نیست پس همه قوانین را در هم بشکنید.

با اینکه 10 اصلی که در بالا ذکر کرده ایم بسیار کاربردی و عالی هستند، اما شما می توانید فرش خود را با نظر خود که جلوه وجذابیت زیادی به دکوراسیون منزلتان می دهد فرش را پهن کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

 

چگونه فرش را با مبلمان ست کنیم؟

                                                                                              

شاید هنگامی که دکوراسیون یک منزل را می چینید این سوال برای شما هم پیش آمده که چه فرشی انتخاب کنم که با وسایل منزلم هماهنگ باشد؟ یکی از مهمترین المان های تعیین کننده طرح فرش و رنگ آن درنظر گرفتن سبک مبلمان ورنگ پارچه آن می باشد.همانطور که می دانیم فرش های ماشینی در مقایسه با فرش های دستباف تنوع بیشتری دارند. از طرفی قیمت فرش ماشینی نسبت به فرش های دستباف نیز کمتر است.

لذا امروزه انتخاب فرش ماشینی برای ست کردن با مبلمان کار آسانتری است. به عنوان مثال فرش  مدرن و فانتزی را فقط در انواع فرش ماشینی می توانیم پیدا کنیم.

در این مقاله به طور مفصل برای شما خواهیم گفت که چگونه با توجه به مبلتان، فرش مناسب انتخاب کنید.

سبک مبلمان

عامل تعیین کننده سبک مبلمان سبک دکوراسیون است. اگر سبک دکوراسیون منزلتان کلاسیک و مجلل است. لزوما مبل های شما نیز باید استیل و کلاسیک است. لذا فرشی که برای منزلتان درنظرمی گیرید. لزوما باید دارای طرح اصیل و کلاسیک باشد. مبلمان استیل و مجلل معمولا برای قسمت پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این سبک مبل ها فقط زیبا و لوکس هستند. و برای راحتی درنظر گرفته نشده اند.

اکثر مردم با طرح های اصیل در فرش آشنایی دارند.  فرش هایی با نقوش لچک و ترنج مثل فرش کاشان و اصفهان و نایین و فرش های خشتی و ریزماهی و افشان های سلطنتی از این دسته می باشند.اما هستند فرش های جدیدی که تلفیقی از نقوش مدرن و اصیل هم هستند. چنین فرش هایی بهتر است برای مبلمانی که سبک مدرن – کلاسیک دارند استفاده شود. مبل ها در سبک کلاسیک مدرن معمولا استیل درنظرگرفته نمی شوند. این سبک مبل ها حدفاصل مبل های راحتی و استیل هستند. میزان تجمل و تراش چوب در این مبل ها کم هست. اما نسبت به مبل های استیل راحت تر هستند. فرش طرح افشان یکی از نقوشی ست که برای این نوع سبک ها بسیار مناسب است.

اگرسبک دکوراسیون شما مدرن و فانتزی است . لزوما مبلمان شما از نوع مدرن خواهد بود. این مبل ها به مبل های راحتی معروفند. و همانطور که از اسمشان پیداست. معمولا ساده و راحت هستند. این نوع مبل ها لزوما فرش های خاص خود را می طلبد. خوشبختانه فرش های ماشینی دارای انواع مختلفی از فرش های مدرن و فانتزی هستند. لذا انتخاب فرش مدرن با توجه به نوع مبلمان و سلیقه فردی بسیار آسانتر خواهد بود. البته در بعضی از دکوراسیون های مدرن استفاده از طرح های سنتی ایجاد تضادی می کند. که ظاهر جذابی به دکوراسیون می دهد.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که طرح فرش به سبک مبلمان بستگی دارد. وسبک مبلمان تاثیر چندانی در رنگ فرش ندارد. اما به طور کلی می توان گفت در سبک کلاسیک بکار گیری انواع رنگ ها بی مانع است اما در سبک های مدرن بهتر است از رنگ های روشن برای جذابیت دکوراسیونتان استفاده کنید.

رنگ مبلمان

بدون شک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار درانتخاب رنگ فرش ، رنگ مبلمان می باشد. می توانید رنگ فرشتان را طیفی از رنگ مبل هایتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای مبل های آبی می توانید از فرش های زمینه آبی روشن یا آبی فیروزه ای یا آبی کاربنی استفاده کنید. در این موارد سعی کنید از تکرار رنگ موردنظر در سایر وسایل اجتناب کنید.

می توانید از رنگ های متضاد با رنگ مبلتان برای رنگ فرش استفاده کنید. به عنوان مثال اگر رنگ مبل هایتان سبز است می توانید فرش زمینه قرمز که رنگ متضاد با سبز است را برای فرشتان انتخاب کنید. اگر رنگ مبلتان تیره است می توانید برای ایجاد تضاد از یک رنگ روشن استفاده کنید.

انتخاب رنگ های خنثی برای فرش بهترین پیشنهاد هستند. رنگ های خنثی با اکثر رنگ ها هماهنگ می شوند. یکی از این رنگ های زیبا و پرکاربرد فرش زمینه کرم است. فرش کرم ، بادامی، بژ، طوسی و نقره ای جزو رنگ های خنثی و پرطرفدار هستند.

نکته کلی

اگر پارچه مبلمانتان طرحدار است. بهتر است از فرش هایی که طرح های ساده ای دارند استفاده کنید. و بلعکس اگر فرش شما نقشه شلوغ دارد . پارچه مبلمان بهتر است ساده درنظرگرفته شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

 

مفهوم شانه در فرش ماشینی

اگر برای خرید فرش ماشینی اقدام کرده باشید حتما اصطلاح شانه یا تراکم فرش را شنیده اید. اکثر افرادی که با مفهوم فرش آشناییت دارند میدانند که با افزایش شانه و تراکم در فرش قیمت فرش نیز تغییر می کند. اما این مسئله به عوامل دیگری هم مرتبط هست که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره شانه فرش

در حوزه فرش ماشینی ،شانه فرش  یکی از مهم ترین ویژگی ها برای تعیین قیمت است. که به آن نیز رجشمار یا خانه شمار می گویند. این اصطلاح در بین فروشندگان و بافندگان فرش بسیار رایج می باشد. اما تنها عامل موثر در تعیین قیمت فرش ماشینی شانه نیست بلکه عوامل دیگری نیز در آن تاثیر گذار است. مانند تراکم فرش ، جنس نخ خاب ، جنس نخ تار و پود و... . برای مثال شاید یک فرش 500 شانه ضخامت بیشتری نسبت به فرش 700 شانه داشته باشد اما قیمت آن به دلیل شانه و تراکم پایین ارزان تر است.

شانه فرش چیست؟!

به تعداد نخ های خاب و یا همان گره هایی که در یک متر عرض فرش ماشینی است شانه فرش میگویند.

تشخیص شانه فرش

یکی از آسان ترین راه ها اندازه گیری با متر یا خط کش می باشد. با شمردن گره ها در یک متر اول عرض فرش متوجه شانه او خواهید شد. اما برای محاسبه تراکم لازم است بدانید که چه مقدار پود در فرش ماشینی به کار رفته است. دستگاه های امروزی اصولا دارای سه پود هستند. که تعداد گره ها در یک متر طول فرش در عدد سه ضرب شده ( تعداد پود ها) سپس تراکم فرش ماشینی بدست می آید.

تفاوت فرش های 700 تا 1500 شانه

فرش های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه از تولیدات فرش ماشینی ت ابه امروز هستند. که هرچه تعداد شانه و تراکم در آنها افزایش پیدا کند فرش ریزباف تر و زیبا ترجلوه خواهد کرد که اصطلاحا به آن فرش دستباف نما یا دستباف گونه می گوییم. با افزایش شانه و تراکم، ارتفاع نخ خاب فرش کاهش یافته در نتیجه ظرافت فرش بیشتر می شود. پس اگر مایل به خرید فرش هایی با سطح نرم و لطیف هستید پیشنهاد می شود از فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر همانند 700 شانه خریداری کنید. از جمله فرش های ریزبافت می توان به فرش های 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه اشاره کرد. که بهترین انتخاب برای مکتان های کم رفت و آمد و لوکس می باشد.

در فرش های 1500 شانه و 1600 شانه، گل های ریز و ظریف جذابیت زیادی به طرح فرش داده اند. لازم به ذکر است تنوع طرح در فرش 1500 شانه نسبت به فرش 1600 شانه و در فرش 1200 شانه نسبت به فرش 1500 شانه بیشتر است.

فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انوع فرش با قیمت بسیار مناسب می باشد. با مراجعه به این سایت میتوانید زیباترین طرح و نقش ها را خریداری کنید. از دیگر ویژگی های این فروشگاه معتبر می توان به ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران اشاره کرد.

خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی

یکی از سبک های دکوراسیون داخلی که امروزه به آن اهمیت زیادی داده شده است سبک مدرن می باشد. این سبک از کشور های غربی به آسیا منتقل شده و ایرانیان استقبال فراوانی از آن کرده اند. یکی از ویژگی های سبک مدرن سادگی می باشد. پس اگر به دنبال تجملات نبوده اید پیشنهاد می کنم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های فرش ماشینی

یکی از رکن های اصلی در دکوراسیون فرش محسوب می شود. فرش مدرن تکمیل کننده سبک مدرن می باشد. با پیشرفت شرکت های تولید کننده فرش ماشینی در سال های اخیر تنوع در محصولات مدرن افزایش یافته و با طرح و رنگ های زیبایی بافته می شود. این محصولات شامل ویژگی های می شوند. مانند:

*فرش مدرن و فانتزی توسط شرکت های تولیدکننده با انواع اشکال هندسی مانند مربع، مستطیل، لوزی، شش ضلعی و... بافته می شود و شما می توانید برای پوشش هر قسمت از منزل خود از آن استفاده کنید.

*اگر به دنبال فرش ریز بافت هستید این محصول گزینه مناسبی برای شما نمی باشد. چرا که فرش های مدرن اکثرا ساده بوده و یا از گل های درشت و با فاصله از یک دیگر تشکیل شده است.

*یکی از تفاوت های فرش با تراکم بالا و فرش مدرن در نام فرش می باشد. فرش های 700 شانه تا 1600 شانه دارای نام طرح می باشند اما در فرش های فانتزی با کد فرش را نام گذاری می کنند.

*مکان هایی که می توانید از فرش مدرن استفاده کنید شامل پوشش اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق کودک و... می باشد.

*از ویژگی های مهم در فرش مدرن قیمت آن می باشد. از آنجایی که الیاف فرش مدرن با فرش های کلاسیک تفاوت دارد قیمت آن ارزان تر از قیمت فرش کلاسیک می باشد. این محصول دارای وزن سبک و قابل حمل، بدون پرزدهی و حساسیت برای افرادی که آلرژی و یا مشکل تنفسی دارند می باشد. حتی می توان به ایمنی بالای فرش مدرن برای نوزادان تازه متولد شده که ریه و پوست به شدت آسیب پذیری دارند اشاره کرد. در جهت دیگر نرمی و لطافت فرش های مدرن بوده که آن را به یک محصول پرفروش تبدیل کرده است.

فرش های فانتزی و مدرن

فرش های فانتزی و مدرن زیر مجموعه های بسیاری دارند که شامل فرش شگی، فرش شنل، فرش آشپزخانه، فرش عروسکی، گلیم و گبه و...

در هرکدام از این محصولات الیاف مخصوص به خود به کار رفته است و ارتفاع خاب یکسانی ندارند. طول عمر فرش های مدرن و فانتزی به جنس الیاف، پاخوردن فرش، شانه و تراکم و... می باشد. از مرغوب ترین نخ های به کار رفته در فرش های مدرن می توان به الیاف اکریلیک اشاره کرد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

یکی از مواردی که مشتری را به خرید فرش از یک مجموعه جذب می کند کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. همان طور که می دانید خرید از کارخانه بسیار به صرفه تر از خرید از فروشگاه های فرش در سطح شهر می باشد. ما به شما فروشگاه معتبر قالی کاشان را معرفی می کنیم. این فروشگاه دارای عرضه انواع محصولات فرش ماشینی می باشد. از ویژگی های آن می توان به ارسال رایگان محصول از کاشان( بزرگترین قطب تولیدکننده انواع فرش ماشینی) به سراسر ایران اشاره کرد.

قیمت فرش ماشینی

                                                                                              

فرش ماشینی یکی از کالاهایی ست که طی سال های اخیر مانند بسیاری از کالاهای دیگر افزایش قیمت داشته است. بسیاری از خریداران فرش ماشینی هنگام خرید دچار استرس و نگرانی می شوند که مبادا انتخاب ناصحیحی داشته باشند. و از خرید خود پشیمان شوند.

در بسیاری از اوقات هنگامی که برای خرید فرش وارد بازار فرش می شوید. یا از طریق رسانه های اجتماعی می خواهید اقدام به خرید اینترنتی فرش کنید. با قیمت های بسیار متفاوتی از یک فرش با همان طرح و نقشه مواجه می شوید. نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه ممکن است شما را به سمتی سوق دهد که از خریدتان پشیمان شوید و ضرر جبران ناپذیری را متحمل شوید.

در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با بسیاری از این موارد که باعث سردرگمی خریداردر هنگام خرید فرش ماشینی می شود آشنا کنیم.

1- یک طرح فرش می تواند روی دستگاه های مختلف فرش با شانه و تراکم های متفاوت بافته شود. برای مثال فرش طرح افشان به صورت 350 و 440 و 500 و 700 و 1000 و 1200 و 1500 شانه بافته شود. بسیاری از فروشندگان سودجو از بی اطلاعی مشتری استفاده کرده و برچسب فرش را تغییر می دهند. وبرای مثال فرش 500 شانه را به جای 700 شانه به مشتری می فروشند.

2- یک طرح فرش می تواند با نخ های متفاوتی بافته شود. نخ هایی که برای بافت فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر قیمت و کیفیت متفاوتند. مرغوبترین نخی که برای بافت فرش ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد نخ اکریلیک هیت ست شده است. فرش هایی که با این نخ بافته می شوند گران هستند. چون دوام و کیفیت بالایی دارند.

نخ های دیگری که برای بافت فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرند. پلی استر و پلی اوژن و ورجین و بی سی اف است. این نخ ها از قیمت ارزانتری نسبت به نخ های اکریلیک برخوردارند. بنابراین فرش هایی که بااین نخ ها تولید می شوند. متعاقبا ارزان تر خواهند بود.

 بسیاری از مواقع فروشندگان سودجو و نامعتبر فرش های پلی استر یک نقشه را بجای اکریلیک به مشتری می فروشند. این فرش ها دوام کمی داشته و خیلی زود خراب می شوند.

3- دستگاه های تولید کننده فرش در قیمت فرش تاثیر دارند. در بسیاری از مواقع یک فرش توسط دو دستگاه مختلف تولید می شود که از نظر کیفیت یا تعداد رنگ با هم متفاوت هستند. برای مثال دستگاه شونهر و وندویل هر دو فرش 700 شانه می بافند. اما فرش هایی که توسط وندویل بافته می شوند 10 رنگ بوده و مقداری گرانترند.

4- وزن فرش در قیمت آن تاثیر دارد. بسیاری از سودجویان در کارگاه های تولیدی خود از وزن فرش کم می کنند تا سود خود را بالاتر ببرند. این کم شدن وزن فرش نسبت به وزن استاندارد آن باعث ارزانی فرش می شود.

5- فرش ها از نظر درجه کیفیت متفاوت هستند. فرش با کیفیت و با اصالت دارای استانداردهای درجه کیفی یک است. بسیاری از فرش های ارازن قیمت دارای مشکل و نقص هستند. که در درجه های کیفی پایینی قرار دارند.

فروشندگان معتبر

تا به اینجا متوجه شدیم که عوامل مختلفی وجود دارد. که در قیمت فرش با نقشه های یکسان تاثیر می گذارد. تمامی این عوامل به این بستگی دارد که شما فرش خود را از کجا و چه فروشگاهی تهیه می کنید. فروشندگان معتبر هیچگاه موقعیت شغلی خود را با دادن فرش تقلبی و فیک به مشتری خراب نمی کنند. فروشندگان اینترنتی که معتبر بوده و نماد الکترونیکی دارند و دارای آدرس مشخص هستند. قابل اعتماد می باشند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.