فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی

یکی از سبک های دکوراسیون داخلی که امروزه به آن اهمیت زیادی داده شده است سبک مدرن می باشد. این سبک از کشور های غربی به آسیا منتقل شده و ایرانیان استقبال فراوانی از آن کرده اند. یکی از ویژگی های سبک مدرن سادگی می باشد. پس اگر به دنبال تجملات نبوده اید پیشنهاد می کنم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های فرش ماشینی

یکی از رکن های اصلی در دکوراسیون فرش محسوب می شود. فرش مدرن تکمیل کننده سبک مدرن می باشد. با پیشرفت شرکت های تولید کننده فرش ماشینی در سال های اخیر تنوع در محصولات مدرن افزایش یافته و با طرح و رنگ های زیبایی بافته می شود. این محصولات شامل ویژگی های می شوند. مانند:

*فرش مدرن و فانتزی توسط شرکت های تولیدکننده با انواع اشکال هندسی مانند مربع، مستطیل، لوزی، شش ضلعی و... بافته می شود و شما می توانید برای پوشش هر قسمت از منزل خود از آن استفاده کنید.

*اگر به دنبال فرش ریز بافت هستید این محصول گزینه مناسبی برای شما نمی باشد. چرا که فرش های مدرن اکثرا ساده بوده و یا از گل های درشت و با فاصله از یک دیگر تشکیل شده است.

*یکی از تفاوت های فرش با تراکم بالا و فرش مدرن در نام فرش می باشد. فرش های 700 شانه تا 1600 شانه دارای نام طرح می باشند اما در فرش های فانتزی با کد فرش را نام گذاری می کنند.

*مکان هایی که می توانید از فرش مدرن استفاده کنید شامل پوشش اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق کودک و... می باشد.

*از ویژگی های مهم در فرش مدرن قیمت آن می باشد. از آنجایی که الیاف فرش مدرن با فرش های کلاسیک تفاوت دارد قیمت آن ارزان تر از قیمت فرش کلاسیک می باشد. این محصول دارای وزن سبک و قابل حمل، بدون پرزدهی و حساسیت برای افرادی که آلرژی و یا مشکل تنفسی دارند می باشد. حتی می توان به ایمنی بالای فرش مدرن برای نوزادان تازه متولد شده که ریه و پوست به شدت آسیب پذیری دارند اشاره کرد. در جهت دیگر نرمی و لطافت فرش های مدرن بوده که آن را به یک محصول پرفروش تبدیل کرده است.

فرش های فانتزی و مدرن

فرش های فانتزی و مدرن زیر مجموعه های بسیاری دارند که شامل فرش شگی، فرش شنل، فرش آشپزخانه، فرش عروسکی، گلیم و گبه و...

در هرکدام از این محصولات الیاف مخصوص به خود به کار رفته است و ارتفاع خاب یکسانی ندارند. طول عمر فرش های مدرن و فانتزی به جنس الیاف، پاخوردن فرش، شانه و تراکم و... می باشد. از مرغوب ترین نخ های به کار رفته در فرش های مدرن می توان به الیاف اکریلیک اشاره کرد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

یکی از مواردی که مشتری را به خرید فرش از یک مجموعه جذب می کند کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. همان طور که می دانید خرید از کارخانه بسیار به صرفه تر از خرید از فروشگاه های فرش در سطح شهر می باشد. ما به شما فروشگاه معتبر قالی کاشان را معرفی می کنیم. این فروشگاه دارای عرضه انواع محصولات فرش ماشینی می باشد. از ویژگی های آن می توان به ارسال رایگان محصول از کاشان( بزرگترین قطب تولیدکننده انواع فرش ماشینی) به سراسر ایران اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد