فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش فانتزی ارزان قیمت

امروزه با تغییر سبک دکوراسیون در خانه های ایرانی و تمایل به سبک های مدرن، در طرح و نقش فرش های ایرانی نیز تغییرات زیادی شکل گرفته است. در طرح فرش های ماشینی نیز می توان نقشه هایی را دید که بسیار مدرن و متمایز نسبت به طرح های سنتی هستند. فرش های مدرن ماشینی در شانه و تراکم های مختلف بافته می شوند تا همه خریداران را پوشش دهند.

اگر قصد خرید فرش فانتزی و مدرن دارید وی می خواهید یک فرش ارزان قیمت ماشینی خرید کنید می توانید در ادامه پیشنهادات زیادی را بررسی کنید. 

قیمت فرش فانتزی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت فرش فانتزی و مدرن ماشینی به موارد زیادی وابسته است. مهم ترین مواردی که در قیمت یک فرش ماشینی تاثیر گذار خواهد بود را می توان موارد زیر دانست. 

  • جنس نخ و الیاف استفاده شده در بافت فرش
  • شانه و تراکم فرش
  • ضخامت یا وزن فرش
  • استوک بودن یا نبودن فرش

در بین موارد بالا باید گفت جنس نخ مورد استفاده در بافت فرش بیشترین تاثیر را در قیمت فرش دارد. به خصوص جنس نخ خاب فرش که بیشترین میزان استفاده در فرش را دارد. نخ خاب فرش همان الیافی است که در سطح فرش دیده می شود و قابل لمس است. هر چه خاب فرش با کیفیت تر باشد قیمت فرش هم بیشتر می شود. 

شانه و تراکم فرش هم مواردی هستند که به ریزبافت بودن فرش مربوط هستند. فرش های فانتزی با شانه و تراکم های متفاوتی بافته می شوند. از فرش 320 شانه گرفته تا فرش 1500 شانه.

البته بیشتر فرش های فانتزی و مدرن مثل فرش های وینتیج (کهنه نما) طرح های بسیار ساده و کم نقشی دارند. از این نظر نیازی نیست که با تراکم های بالا بافته شوند. به همین دلیل هم بسیاری از فرش های فانتزی قیمت خیلی زیادی ندارند. 

وزن فرش هم مورد دیگری است که به قیمت یک فرش فانتزی ربط داده می شود. هر چه فرش سنگین تر باشد طبیعتا نخ های بیشتری در بافت آن استفاده شده است. از این نظر قیمت بیشتری هم دارد. معمولا فرش هایی که شانه و تراکم پایینی دارند مثل فرش 500 شانه دارای وزن زیادی هستند.

انواع فرش فانتزی و مدرن ارزان قیمت

اگر قصد خرید فرش فانتزی و مدرن با قیمتی ارزان دارید می توانید به فکر خرید فرش 320 شانه یا 440 شانه فانتزی یا حتی فرش 500 شانه فانتزی باشید. در فرش های 320 شانه تا 500 شانه معمولا از نخ های پلی استر و پلی پروپیلن استفاده می شود. این الیاف قیمت خیلی مناسبی نسبت به نخ های اکریلیک دارند.

فرش فانتزی ارزان قیمت کاشان را می توان در دسته های مختلفی قرار داد. از پرفروش ترین فرش های فانتزی و مدرن کاشان که قیمت مناسبی هم دارند می تواند به این فرش ها اشاره کرد:

  • فرش وینتیج (کهنه نما)
  • فرش سه بعدی
  • فرش چهل تکه
  • فرش شگی
  • فرش شنل

در بین انواع فرش فانتزی که در بالا به آن ها اشاره شده، فرش وینتیج یا همان کهنه نما در سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. به خصوص طرح های کهنه نمایی که رنگ بندی طوسی و نقره ای دارند. رنگ طوسی و نقره ای را باید رنگ مد سال دانست. این رنگ ها با رنگ بندی دکوراسیون های مدرن هم به خوبی ست می شوند. 

خرید فرش فانتزی و مدرن با کیفیت مناسب 

در خرید فرش فانتزی به این نکته هم باید دقت داشته باشید که فرش مورد نظر کیفیت خیلی پایینی نداشته باشد. چون در این صورت بعد از مدتی باید فرش را تعویض کنید. در سایت قالی کاشان انواع فرش فانتزی مدرن با جدیدترین و شیک ترین ها با گارانتی کیفیت عرضه شده است. فروش مستقیم فرش با قیمت ارزان و کیفیت عالی از مهم ترین مزیت های سایت قالی کاشان است.

در کنار فرش های فانتزی و مدرن، انواع فرش های سنتی و اصیل ایرانی در کنار گلیم فرش ها نیز در سایت قالی کاشان به فروش رسیده است. داشتن تنوع بسیار زیاد طرح و نقشه در هر شانه و تراکم هم می تواند خرید از قالی کاشان را برای هر سلیقه ای آسان نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد