فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

کاربرد فرش گرد و سایز های سفارشی

یکی از محصولاتی که امروزه افراد  زیادی را به خود جذب کرده فرش های سایز سفارشی و گرد می باشد. این فرش های در میزان شانه و تراکمی که مورد نظر مشتریان گرامی می باشد بافته شده و تحویل داده می شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ترکیب فرش سایز سفارشی و گرد در دکوراسیون آشنا کرده و از کاربرد آن برای شما توضیح دهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
فرش گرد
با گذشت و زمان و با حرکت صنعت فرش ماشینی به سمت جلو و توسعه های موجود، فرش های گوناگونی به این بازار وارد شد. از جمله فرش های ماشینی با اشکال گوناگون. یکی از محصولاتی که بسیار مورد اهمیت قرار گرفت فرش های گرد یا بیضی نیز بودند. مخاطبان از فرش های گرد با سایز مورد نظرشان در مکان های مختلف دکوراسیون منزلشان استفاده کرده و شکلی جدید و زیبا را به منزل خود می بخشیدند.
فرش های گرد و بیضی اصولا در زیر میز غذاخوری قرار گرفته می شود. به صورتی که فرش در زیر میز و صندلی ها تا جایی قرار بگیرند که هنگام نشستن بر روی صندلی پای مخاطب بر روی فرش قرار گرفته و حس خوبی را به او منتقل کند.
همچنین افرادی که تمایل به خرید فرش گرد دارند آن را ست فرش های اصلی منزلشان انتخاب می کنند. مانند فرش سالن پذیرایی. لازم به ذکر است اگر تمایل ندارید فرش قسمت سالن نشیمن را با فرش سالن پذیرایی ست کنید می توانید از فرش فانتزی و مدرن استفاده کنید. زیرا طرح های متنوع با رنگ بندی شاد زیادی وجود دارد که می تواند رنگی دیگر را به منزل شما هدیه بدهد.
فرش های گرد در انواع مختلفی بافته می شوند. مانند فرش 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه. توجه داشته باشید اگر به دنبال رنگ خاصی از فرش های گرد مانند آبی یا لاکی می باشید، در تمام کارخانه ها این رنگ به صورت جفتی بافته شده و به مشتری تحویل داده خواهد شد.
همچنین برای بافت فرش های گرد به دلیل طراحی این محصول، در کنار هزینه خود محصول یک هزینه طراحی نیز از شما کسر خواهد شد. توجه داشته باشید اگر در آشپزخانه،راهرو،اتاق خواب و یا حتی  سالن پذیرایی فضای استفاده از فرش های گرد را دارید می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. زیرا یکی از مزیت های ;فرش های گرد زینت بخشیده به دکوراسیون می باشد.
در کنار فرش های گرد، محصولاتی به نام فرش سایز سفارشی نیز وجود دارد. در این محصولات خریدار تعیین می کند که فرش در چه سایز هایی بافته شود. و شرکت موظف است طبق خواسته مشتریان فرش را بافته و به اون در زمان مشخص شده تحویل دهد. توجه داشته باشید که هزینه فرش سایز سفارشی و استاندارد متفاوت است. و یک هزینه مازاد بابت طراحی از شما گرفته خواهد شد. سایز های سفارشی مناسب افرادی است که ابعاد منزلشان بسیار خاص می باشد.
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای خرید فرش ماشینی در انواع شکل و ابعاد متنوع در ابتدا به سایت قالی کاشان مراجعه بفرمایید. سپس طرح خود را انتخاب کرده و آن را با ابعاد مورد پسندتان سفارش دهید. از آنجایی که فروشگاه قالی کاشان تمام محصولات خود را مستقیم از درب کارخانه ارسال می کند بسیاری از هزینه از شما دریافت نخواهد شد. و خرید فرش برای شما به صرفه تر خواهد بود. با خرید از فروشگاه قالی کاشان به خانه خود زینت ببخشید.

فرش فانتزی و مدرن طرح طاووس

فرش فانتزی و مدرن یکی از محصولاتی است که در این روز ها بسیار ترند شده است. یکی از جدید ترین محصولات فروشگاه اینترنتی قالی کاشان فرش فانتزی و مدرن طرح طاووس می باشد. این طرح با ترکیب زمینه آبی و سبز یکی از طرح های خاص و زیبا در دنیای فرش ماشینی محسوب می شود. به شما پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با این طرح با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.


فرش طرح طاووس

فرشهای ماشینی انواع گوناگونی را دارند. و در میزان شانه و تراکم متفاوتی بافته می شوند. اما به دلیل آنکه فرش های 700 شانه بیشتر مورد پسند افراد می باشد، طرح های جدید بیشتر بر روی فرش 700 شانه بافته می شود. طرح طاووس 700 شانه بوده و با تراکم 2550 تولید می شود. این فرش 700 گره در یک متر عرض فرش داشته که  نشانگر شانه فرش بوده و همچنین 700 گره در یک متر طول فرش موجود بوده که با پود های موجود در فرش ضرب شده و نتیجه نهایی میزان تراکم دقیق فرش می باشد.

فرش طرح طاووس را می توانید در دکوراسیون های سنتی خود به کار ببرید. این فرش تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن می باشد.اگر در قسمتی از دکوراسیون منزل خود از سبک کلاسیک استفاده می کنید یا علاقه بسیاری به طرح های خاص دارید به شما پیشنهاد می کنم خرید فرش طرح طاووس ا در اولویت خرید خود قرار دهید.

فرش 700 شانه طرح طاووس از الیاف پلی اوژن یکی از بهترین الیاف در زمینه بافت فرش فانتزی ومدرن می باشد. این الیاف در اولویت ضد حساسیت و مانع از پرزدهی بوده و در برابر پاخوردگی بالا مقاوم می باشد. همچنین شما می توانید این فرش را در دکوراسیون اتاق خواب خود قرار داده و از دکوراسیون به وجود آمدهلذت ببرید.

توجه داشته باشید با الیاف لطیفی که در فرش به کار برده شده است. با قدم گذاشتن بر روی فرش حس خوبی به شما منتقل خواهد شد. فرش های فانتزی و مدرن از دسته محصولاتی هستند که امروزه تولید کنندگان به آن اهمیت بسیاری را داده و با تنوع بسیار بالایی آن  را تولید می کنند.شما می توانید به نگاه کردن به طرح طاووس به دنیای گسترده فرش های فانتزی و مدرن پی ببرید.

این فرش در ابعاد و سایز های بزرگ 12 متری، فرش 9 متری و 6 متری بافته شده و همچنین در متراژ قالیچه و پادری نیز قابل سفارش می باشد. ارتفاع خاب این فرش 9میلی متر بوده و دارای زمینه ای می باشد که هیچ محدودیتی در رنگ ندارد. اگر مایل به دیدن طرح های متنوع تر در دسته فرش های فانتزی ومدرن می باشید. به شما پیشنهاد می کنم به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش ماشینی باکیفیت و درجه یک ابتدا به فروشگاه معتبر اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید و در این سایت با طرح ها  متنوع و به روز رو به رو شوید. این فروشگاه اینترنتی ارسال رایگان به سراسر ایران را داشته. و محصولاتش دارای 10 سال ضمانت کیفیت می باشد. با خرید از فروشگاه قالی کاشان نهایت رضایت را از فرش ماشینی خود داشته باشید.