فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

ویژگی فرش های کلاریس کاشان

فرش های کلاریس یکی از جدید ترین محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان کاشانی می باشد. این محصول با تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ از محبوب ترین تولیدات فرش ماشینی محسوب می شود. که در ادامه این مقاله بیشتر با فرش کلاریس کاشان آشنا شده و ویژگی های آن را برای شما ذکر خواهیم کرد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فرش کلاریس

فرش های کلاریس یک عنوان در فرش ماشینی بوده که زیر مجموعه های فراوانی را دارد. برای مثال فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش فانتزی و مدرن، فرش وینتیج و کهنه نما و انواع فرش های فانتزی در این دسته قرار دارند. تنوع بالا در این محصولات برای تمام سلیقه های افراد در نظر گرفته شده است. و کسانی که سخت پسند هستند به راحتی محصول مورد نیاز خود را در دسته فرش های کلاریس پیدا می کنند.

ویژگی فرش کلاریس

از جمله ویژگی های این محصول زیبا می توان به موارد ذکر شده اشاره کرد:

  • *بافت نرم و لطیف
  • *بدون حساسیت و پرزدهی
  • *مقاومت در برابر رفت و آمد
  • *دوام بالا در برابر شستشو
  • *مقاوم در برابر کشیدگی فرش
  • *خشک شدن پس از شستشو یا نفوذ رطوبت به بافت فرش

همچنین الیاف به کار رفته در فرش های کلاریس "پلی اوژن" بوده که این امر باعث می شود تا درخشندگی بالایی داشته باشد . از سوی دیگر می توان به سطح نرم و لطیف آن نسبت به فرش های ماشینی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های فرش کلاریس می توان به بافت هم زمان چند محصول در طرح و رنگ های گوناگون اشاره کرد. که با توجه به سفارش مشتریان در ابعاد مختلف بافته و تحویل داده می شود.

فرش های کلاریس در میزان ابعاد فرش 12 متری، 9 متری،  6 متری و تمام استاندارد قالیچه قابل بافت می باشد. اگر قصد خرید فرش های کلتریس با ابعاد غیر استاندارد را دارید می توانید متراژ مورد نظرتان را به شرکت تولید کننده تحویل و در زمان مشخصی آن را تحویل بگیرید.

جنس الیاف در فرش ماشینی

همان گونه که به آن اشاره شد فرش های کلاریس از الیاف پلی اوژن بافته می شوند. الیاف پلی اوژن نمونه اصلاح شده و رفع عیب شده از الیاف پلی استر می باشد. این الیاف در برابر سایش مقاوم بوده و باعث می شود خریداران تا مدت زمان طولانی محصول زیبایی را در اختیار داشته باشند.

همچنین از آنجایی که پوست و ریه کودکان در ابتدای تولد بسیار آسیب پذیر می باشند این محصول هیچ گونه حساسیتی را برای آن ها ایجاد نکرده و کودکان شما به راحتی می توانند روی فرش های کودک کلاریس بازی کنند. فرش های کودک کلاریس تمام استاندارد ها را برای فرزندان شما رعایت کرده است.

از سوی دیگر فرش های آشپزخانه یکی از پرفروش ترین محصولات کلاریس بوده که با طرح ادویه جات، میوه و نوشیدنی و بسیاری طرح های دیگر در حال تولید می باشد. و کسانی که علاقه ای به گلیم فرش برای پوشش اشپزخانه ندارند می توانند از فرش آشپزخانه کلاریس استفاده کنند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

امروزه خرید مستقیم از کارخانه یکی از بهترین راه ها برای تهیه فرش می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید فرش کلاریس به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کرده و با توجه به عرضه تمام محصولات فرش ماشینی، فرش مورد نیاز و مورد پسند خود را خریداری کنید. تمام قیمت ها در فروشگاه قالی کاشان به قیمت درب کارخانه بوده و ارسال محصولات تا محل زندگی شما به صورت رایگان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد