فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

همه چیز در مورد فرش وینتیج یا کهنه نما

آیا تا کنون در بین طرح های فرش ماشینی نام وینتیج را شنیده اید؟
وینتیج به معنای قدیمی می باشد. به همین دلیل در صنعت فرش ماشینی به این محصولات فرش وینتیج یا کهنه نما می گویند. فرش های وینتیج دارای تنوع بالایی می باشند. زیرا از طرح های کلاسیک  آن می توانید در دکوراسیون مدرن خود استفاده کنید. فرش های وینتیج با زمینه و طرح های گوناگونی بافته می شود. طرحی که در ابتدای مقاله ملاحظه می فرمایید یکی از کار های بسیار پرفروش فرش وینتیج یا کهنه نما می باشد. که با زمینه نقره ای بافته شده است. که در ادامه به بررسی ویژگی های فرش پرداخته. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
فرش 1200 شانه وینتیج
در مقالات مربوط به روانشناسی رنگ ها، رنگ نقره ای یکی از اصلی ترین رنگ های موجود در فرش های مدرن محسوب می شود. حتی از آن می توان به عنوان رنگ پایه در دکوراسیون خانه نیز استفاده کرد. این فرش با زمینه نقره ای و گل های طلائی بزرگ همانند فرش های طرح افشان بوده و زیبایی خیره کننده ای را دارد. با خرید این فرش می توانید به دکوراسیون منزل خود شکوه بخشیده و جلوه منزلتان را افزایش بدهید.
این فرش 1200 شانه با تراکم 3600 می باشد. به گونه ای که ارتفاع خاب این فرش 6 میلی متر بوده  و در دسته فرش های ظریف بافت قرار دارد. از دیگر ویژگی های فرش وینتیج 1200 شانه زمینه نقره ای می توان به الیاف مرغوب الکریلیک در فرش اشاره داشت. که به صورت رجه یک بافته و به بازار عرضه می گردد. در واقع نوع بافت این فرش همانند فرش های کلاسیک 1200 شانه می باشد. اما طرح زمینه آن مانند فرش های دستباف و پا خورده. به همین دلیل به این فرش کهنه نما گفته می شود. 
فرش های وینتیج با ابعاد استاندارد 12 متری، فرش 9 متری و 6 متری بافته می شود. حتی شما می توانید سایز های کوچک تر و یا سفارشی این فرش را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. الیاف موجود در فرش های وینتیج هیچ گونه حساسیتی را برای مخاطبان ایجاد نکرده و مانع از ایجاد پرزدهی در منزل شما می گردد. همچنین این فرش به دلیل ریز بافتی خود، تشابه بااتری به فرش دستباف داشته و به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف، افراد ترجیح می دهند برای دکوراسیون منزل خود این محصولات را خریداری کنند. زیرا قیمت مناسب تری را به خود اختصاص داده است. 
فرش وینتیج یا کهنه نما دارای 8 رنگ واقعی می باشد. به همین دلیل قیمت ان مناسب تر از فرش های 10 رنگ می باشد.  همچنین شما می توانید با ملاحظه دیگر طرح های این سبک، نزدیک ترین طرح به دکوراسیون خانه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است فرش های وینتیج با الیاف فانتزی و مدرن نیز امروزه توسط تولید کنندگان بافته شده و با قیمت مناسب تری در بازار عرضه می شود. همچنین فرش های وینتیج یا کهنه نما با میزان شانه و تراکم های گوناگونی در حال تولید می باشد.
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
امورزه اکثر افراد با فرش ماشینی و دستباف کاشان آشنایی کامل را داشته و از معتبر بوده و کیفیت آن اطمینان خاطر دارند. به همین دلیل ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. در فروشگاه قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی بر اساس قیمت درب کارخانه بوده و ارسال آن به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد