فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

نظر شما در مورد خرید فرش آشپزخانه؟!

آیا به دنبال فرش زیبا و با کیفیت می باشد؟

آیا می دانید طرز قرار دادن هر فرش در دکوراسیون دارای قوانینی می باشد که در زیبایی آن کمک بسیاری را می کند؟

یکی از محیط هایی که زیبایی آن بسیار مهم می باشد فضای آشپزخانه می باشد.

فرش های زیادی تا کنون برای آشپزخانه طراحی شده است که هیچ کدام از آن ها به نحوی رد شده است. در این مقاله به بررسی هر یک از آن ها پرداخته و شما را با آن آشنا خواهیم کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کدام فرش را انتخاب می کنید؟

امروزه فرش های دستباف یکی از با ارزش ترین محصولاتی می باشد که در پوشش خانه استفاده می شود. در کنار این محصولات فرش های ماشینی با همان زیبایی و کیفیت نیز بافته می شوند. در دسته فرش های ماشینی محصولات زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. یکی از دسته بندی های این محصولات، فرش های آشپزخانه می باشد. 

در دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه به نام قلب خانه معرفی می شود. به همین دلیل شما باید قلب خانه خود را به صورتی طراحی کنید که در صورت استفاده از این محیط لذت ببرید.

به همین منظور ما به شما فرش های مخصوص آشپزخانه را معرفی می کنیم.  فرش های آشپزخانه در کنار طرح های خاص با الیاف خاص تری نیز بافته می شود. الیاف به کارر فته در فرش های آشپزخانه از نخ های پلی اوژن می باشد. الیاف پلی اوژن نوی الیاف مصنوعی با کیفیت بالایی می باشد. این الیاف از فرش ما در برابر تمام عوامل نیز مراقبت می کند. و با درخششی که دارد باعث می شود فرش شما تا مدت زمان بسیار طولانی همانند روز اول زیبا بوده و بدرخشد.

این الیاف از فرش شما در برابر تابش نور مستقیم خورشید، پاخور بالا، شستشو، رطوبت، حرارت، آلودگی و بسیاری از موارد دیگر نیز محافظت خواهد کرد. همچنین این فرش های زیبا و متنوع دارای قیمت ارزانی می باشد. چه بسا آن را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید. 

طرح های زمینه به کار رفته در فرش آشپزخانه شامل طرح معروف و شناخته شده ادویه جات، خوراکی و طرح های فانتزی می باشد. این محصول در ابعاد فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. سفارش سایز های قالیچه و پادری این محصول قابل بافت نیز می باشد. اگر دکوراسیون آشپزخانه شما با رنگ های تیره به راحتی هماهنگ می شود به شما پیشنهاد می کنم از فرش زمینه تیره استفاده کنید تا در صورت ایجاد لکه وضوح آن به مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا کند.


 


خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

در صورت فرش مخصوص آشپزخانه ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را معرفی می کنیم. در قالی کاشان شما می توانید بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید. در این مجموعه ارسال فرش رایگان بوده و قیمت فرش های ماشینی برابر با قیمت درب کارخانه برای شما مشتریان گرامی محاسبه می گردد. با خرید از فروشگاه قالی کاشان زیبایی را به خانه خود هدیه بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد