فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کلاسیک و ویژگی های آن

واژه کلاسیک به معنای قدیمی و با اصالت شناخته می شود. از این واژه برای فرش های قدیمی که هنر ایرانیان را به نمایش می گذارد استفاده می کنند. این محصولات شامل فرش هایی با طرح سنتی می باشد. فرش کلاسیک ابتدا به صورت محدود در کاشان تولید می شد اما با مرور زمان و توجه بسیاری از افراد به این نقش و نگار باعث شد تولید کنندگان از فرش های کلاسیک به عنوان یک کلکسیون فرش ایرانی استفاده کنند. در این مقاله شما را با مفهموم فرش کلاسیک آشنا خواهیم کرد.

فرش کلاسیک مناسب چه دکوراسیونی می باشد؟!

طرح های کلاسیک بر روی دو فرش ماشینی و دستباف بافته می شود. در اصل کلمه کلاسیک مربوط به طرح فرش می شود. برای استفاده از فرش های کلاسیک، از آن در یک محیط سنتی استفاده کنید. ظاهر جذاب این فرش جلوه ی بی نظیری را به دکوراسیون سنتی منزل شما می بخشد.

از نقشه های طرح کلاسیک می توان به طرح گل افشان، شکارگاه، بته جقه، خشتی و بسیاری طرح های دیگر اشاره کرد. این طرح ها باعث به وجود آوردن فضایی اشرافی در خانه می شود. در اکثر طرح های سنتی لچک و ترنج استفاده شده است. این طرح ها شامل دایره، بیضی، شش ضلعی، لوزی و... می باشد. که در مرکز و چهار گوشه فرش به صورت قرینه به کار رفته است.

قیمت فرش کلاسیک

با توجه به شانه، تراکم، جنس و ابعاد فرش قیمت در همه فرش ها یکسان نمی باشد. هر چه شانه و تراکم افزایش پیدا کند قیمت فرش نیز بالا می رود. با توجه به افزایش شانه و تراکم در فرش های کلاسیک، ظاهر فرش شباهت بیشتری را به فرش دستباف پیدا می کند. پس به دلیل اصالت طرح و نقش در این فرش، قیمت آن کمی بالا می باشد.

بهترین فرش های کلاسیک

مرغوب ترین فرش های کلاسیک تولید شده از نخ اکریلیک هیت ست شده می باشد. اکریلیک یک نخ با کیفیت می باشد. استفاده این نخ در فرش باعث می شود ماندگاری فرش افزایش پیدا کند. از ویژگی های دیگر اکریلیک می توان به بدون پرز بودن و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. فرش با نخ اکریلیک در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم می باشد.

کلام آخر

اکثر مردم با تمدن ایرانی به کار رفته در فرش کلاسیک آشنا می باشند. که خرید آن یک فضای باشکوه را در منزل شما ایجاد می کند. این محصول با دکوراسیون کلاسیک هماهنگی بسیاری را داشته، و تکمیل کننده سبک کلاسیک منزل شما می باشد. 

خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یکی از فروشگاه های معتبر فروش انواع فرش می باشد. این فروشگاه با توجه به تنوع بسیار در طرح و رنگ های متفاوت، نیاز تمام مشتریان خود را رفع کرده است. قیمت محصولات در این فروشگاه مناسب می باشد. یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان، ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد