فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش دستباف گونه چیست ؟

در صنعت فرش های ماشینی با پیشرفت دستگاه های بافندگی فرش های بسیار با کیفیت و ریزبافتی تولید شده است. امروزه فرش های ماشینی کاشان با شانه و تراکم های متنوع و طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند. با وجود طرح های بسیار جدیدی که در فرش های ماشینی شاهد هستیم هم چنان طرح های کلاسیک و شبیه به فرش دستباف طرفدارن خاص خود را دارد. در این رابطه تولید کنندگان فرش نیز همواره طرح هایی دستباف گونه را در فرش های مختلف استفاده کرده اند. بسیاری از فرش های ماشینی در حال حاضر با نام دستباف گونه به فروش می رسند. در این متن در وبلاگ فرش کاشان قصد داریم به بررسی ویژگی های یک فرش دستباف گونه بپردازیم. اگر قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارید بهتر است این متن را با دقت کافی خوانید تا خریدی عالی داشته باشید.

فرش دستباف گونه چیست؟

در ابتدا بهتر است بدانیم به چه فرشی دستباف گونه گفته می شود. فرش های دستباف ایران نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا پرطرفدار هستند. این فرش ها با طرح هایی اصیل و هنرمندانه بافته شده و جلوه ای بی نظیر دارند.اما تنها موردی که سبب شده فرش های ماشینی فروش بالاتری نسبت به فرش دستبافت داشته باشند قیمت ارزان تر فرش ماشینی است. فرش دستباف گونه ماشینی کاشان نسبت به فرش های دستباف قیمت بسیار ارزان تری دارند. همین ویژگی سبب شده در بیش تر خانه های ایرانی از فرش ماشینی استفاده شود. 

مهم ترین موردی که باعث می شود یک فرش ماشینی دستباف گونه محسوب شود شانه و تراکم بالای بافت فرش است. در فرش های ماشینی هر چه تعداد گره های بافت فرش بیش تر باشد شانه و تراکم آن نیز بیش تر خواهد بود. در فرش های دستباف نیز همین موضوع در مورد رجشمار فرش صادق است. در فرش های ماشینی کاشان به فرش  هایی که بالاتر از 1000 شانه هستند دستباف گونه گفته می شود. این فرش ها بافتی بسیار ظریف و طرح هایی پر نقش دارند. همین موضوع سبب شده شباهت بالایی به فرش های دستباف داشته باشند.

فرش های دستباف گونه با بهترین الیافت اکریلیک و دستگاه هایی جدید بافته می شوند. به همین دلیل هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت فوق العاده هستند. فرش های دستباف گونه برای افرادی بافته می شود که توانایی خرید فرش های دستباف را ندارند. اما به نوعی دوست دارند فرشی اصیل با نقش های زیبای ایرانی در خانه خود داشته باشند. 

طرح های فرش دستباف گونه

در این دسته از فرش های ماشینی بیش تر از طرح هایی استفاده می شود که در قالی های دستباف ایرانی به کار می رود. از زیباترین و محبوب ترین طرح های فرش دستباف گونه می توان به طرح افشان، خشتی، لچک و ترنج و طرح اصفهان یا تبریز اشاره کرد. این طرح ها در فرش های ماشینی با ظرافت بسیار بالایی بافته می شوند تا همانند فرش های دستباف جلوه ای فوق العاده داشته باشند.

خرید فرش دستباف گونه ماشینی کاشان

برای خرید فرش های دستباف گونه کاشان می توانید به راحتی از قالی کاشان خرید کنید. در فروشگاه قالی کاشان بهترین و جدید فرش های ماشینی طرح دستباف به نمایش گذاشته شده است.همه این فرش ها با ضمانت نامه کتبی 5 ساله تضمین شده و دارای شانه و تراکم واقعی هستند. با خرید از قالی کاشان می توانید فرش را از درب کارخانه با قیمتی عالی خرید کنید. این فروشگاه انواع فرش های ماشینی مانند فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه را بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت ممکن به بازار فرش عرضه کرده است. 

یکی از ویژگی های مهم قالی کاشان داشتن طرح های بسیار زیاد و متنوع است که خرید فرش را برای هر سیلقه ای آسان می کند. انواع فرش با طرح های کلاسیک و مدرن و طرح های سه بعدی را می توان در این فروشگاه اینترنتی به راحتی مشاهده و بررسی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد