فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

ویژگی های فرش اتاق خواب

  فرش اتاق خواب قالی کاشان

اتاق خواب یک فضای شخصی بوده و لازم است دکوراسیون آن به شکلی باشد که حس آرامش را در مخاطب خود ایجاد کند. فرش یک عنصر اصلی در تکمیل کننده دکوراسیون خانه می باشد. با خرید یک فرش برای اتاق خواب گرما و همینطور حال و هوای فضای اتاق خواب رو به افزایش می رود. در این مقاله ویژگی های یک فرش اتاق خواب مناسب را توضیح داده تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های فرش اتاق خواب

اتاق خواب محلی برای آرامش و راحتی انسان در هر خانه ای در نظر گرفته شده است. پس باید دکوراسیون اتاق و به خصوص فرش آن به صورتی باشد که مخاطب هنگام قدم گذاشتن به این فضا احساس رضایت را در شما ایجاد کند.

تنوع در فرش ها بسیار بالاست. هر فرش با توجه به الیاف به کار رفته در آن و همچنین نقش و نگار خود مطابق با قسمتی از خانه طراحی شده است. فرش اتاق خواب تشکیل شده از الیاف پلی استر می باشد. خرید فرش های پرز بلند حس لطافت و زیبایی را به اتاق شما می آورد.

اما از آنجایی که فرش های پرزبلند آلودگی را درون خود جمع کرده و باید به صورت دائم تمیز شوند. می توانید فرش تشکیل شده از الیاف پلی استر و پشم را خریداری کنید. این الیاف آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به راحتی تمیز می شوند. همچنین این الیاف دوام فرش را افزایش داده است.

در دکوراسیون داخلی ابعاد فرش باید به گونه ای باشد که تمام فضای اتاق را بپوشاند. تنها فضای خالی در اتاق های کوچک 13 سانتی متر تا دیوار و همچنین در اتاق های بزرگ 20 سانتی متر تا دیوار فاصله داشته باشد.

پهن کردن فرش در اطراف تخت

امروزه با توجه به اهمیت بسیار خانواده ها به دکوراسیون منزل خود و همچنین استفاده از کفپوش های زیبا باعث شده قصد داشته باشند فقط قسمتی از اتاق خود را با فرش بپوشانند. به همین منظور فرش هایی وارد بازار شده است که برای کنار تخت طراحی شده است. این فرش ها فضای خالی بین تخت تا دیوار را پوشانده و طوا آنها تا ابتدای تخت می باشد.

رنگ فرش اتاق خواب

از آنجایی که فضای اتاق یک فضای شخصی است، شما می توانید از سبک و رنگ مورد پسند خود استفاده کرده و هیچ محدودیتی مانع شما نمی شود. اما در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب به شما پیشنهاد می شود اگر در خانه از سبک به خصوصی استفاده می کنید، در اتاق خود نیز از آن پیروی کنید. رنگ های سرد مانند آبی باعث ایجاد حس آرامش در شما می شود و همچنین طیف رنگ های خنثی تا مدت زمان طولانی به روز می باشند. این رنگ ها باعث شده تا زمان مورد نیاز، لازم به تعویض آن نباشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان، یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش بوده و تمام ویژگی های یک فرش با کیفیت را داراست. این فروشگاه انواع فرش ها را با قیمت های متفاوت دارد. ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران رایگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد