فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان


شهر کاشان یکی از شهرهای کویری ایران در مرکز کشوره که به دلیل این مرکزیت و نزدیکی به پایتخت، نقش مهمی در صنعت و تجارت در ایران داره. با توجه به موقعیت تاریخی شهر کاشان، این شهر پیشینه تاریخی مناسبی در زمینه تولید هنر و صنعت داشته. یکی از هنرهای ناب ایرانی که شهرت جهانی داره، فرش هست. فرش ایران شهرت جهانی داره. یکی از محصولاتی که هنر و صنعت رو به هم پیوند داده، فرش ماشینی است.


از زمانی که فرش ماشینی وارد بازار ایران شده، فرش کاشان همیشه یکی از گزینه های خرید فرش ماشینی بوده. فرش ماشینی کاشان در سال های اخیر رونق فراوانی پیدا کرده است. دلیل آن افزایش تعداد کارخانه های فرش ماشینی در کاشان هست که البته باعث افزایش میزان رقابت بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان فرش ماشینی کاشان میشه.


چرا باید درباره فرش ماشینی کاشان اطلاعات داشته باشم؟


این افزایش رقابت بین تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان این خوبی رو داره که باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت در فرش های تولیدکنندگان مطرح فرش کاشان شده. اما از طرف دیگه این رقابت پای سودجویان رو در این بازار باز می کنه. کسانی که تلاش می کنند فرش های ماشینی با کیفیت پایین تر رو با قیمت فرش های باکیفیت به بازار روانه کنند.


مشکل وقتی بیشتر میشه که فرش های با کیفیت پایین تر رو به اسم فرش باکیفیت و با قیمت ارزون تر از فرش باکیفیت می فروشند. این کار باعث میشه که خریدار فرش ماشینی فرش بی کیفیت رو به عنوان فرش باکیفیت بخره و خوشحال باشه که این فرش با کیفیت رو با قیمت پایین تر از همه جا خریده. اما بعد از این که متوجه شد که ای دل غافل این همون فرش بی کیفیت با قیمت پایینه که خریده، از این که پول زیادی بابت خرید این فرش داده آه حسرت از نهادش بلند میشه.


حالا راه حل این مشکل کجاست؟ اگر شما متخصص فرش ماشینی باشید، دیگه هیچ فروشنده متقلبی نمی تونه سرتون کلاه بذاره و اگر فرش بی کیفیت به شما ارائه داد، لااقل بهش به اندازه ارزش فرش پول میدید، نه بیشتر از اون. میگید ما که متخصص فرش ماشینی نیستیم، من برای همین اینجا هستم.


وبلاگ بهترین فرش


سعی می کنم در این وبلاگ شما رو با اصطلاحات و ویژگی های فرش ماشینی آشنا کنم. این که شانه فرش و تراکم فرش چه فرقی با هم دارند؟ این که ویژگی های فرش 700 شانه چیه و تفاوت های اون با فرش 1000 شانه چیه؟ این که چه جنس فرشی برای چه کاربردی مناسبه؟ چه جوری رنگ و طرح مورد نظرتون رو از بین یک عالمه رنگ و طرح موجود در بازار فرش کاشان انتخاب کنید. فرش ماشینی خودتون رو از کجا بخرید؟ و ...


نکته مهم اینه که بدونید چه مواردی از موارد بالا که بهشون اشاره مختصری کردم و موارد زیاد دیگه ای که بهشون اشاره نکردم، در قیمت فرش ماشینی موثر هستند و چه مواردی هیچ تاثیری در قیمت ندارند. چه ویژگی هایی از فرش ماشینی اون رو تبدیل به یک فرش بهتر می کنه و چه ویژگی هایی برای یک کاربرد خوبه و برای کاربرد دیگه نه. این موارد و مواردی از این دست به شما کمک می کنه که فرش ماشینی مورد نظر خودتون رو راحت تر انتخاب کنید.


حرف آخر درباره وبلاگ بهترین فرش کاشان


حرف آخر در این پست این که فرش ماشینی یکی از مواردیه که زیبایی خاصی به خانه شما میده. زیبا و چشم نوازه و یک خانه بدون فرش با یک خانه با فرش اصلا با هم از نظر زیبایی قابل مقایسه نیستند. علاوه بر این، گران بودن فرش ماشینی نسبت به خیلی از تجهیزات درون خونه باعث میشه که در خرید فرش دقت بیشتری کنیم.


در واقع من می خوام به شما کمک کنم که با پولی که دارید، بهترین فرشی که می تونید رو خریداری کنید. این طوری هر وقت که بر روی فرش زیبای درون خونتون راه میرید، خاطره ای زیبا در ذهنتون نقش می بنده. خاطره ای که می تونید برای دوستانتون با افتخار تعریف کنید. درباره این که چطور یه فرش ماشینی رو مثل یک متخصص خریداری کردید. علاوه بر این که احیانا اگر خواستید فرش خودتون رو بفروشید، بتونید قیمت مناسبی بر روی اون بگذارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد