فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان : خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان - قالی کاشان

فرش شنل چیست و ویژگی ها آن

فرش فریز یکی از انواع فرش ماشینی فانتزی و مدرن است . فرش فریز مدتی است که وارد بازار فرش ایران شده است و در مدت کمی با استقبال بسیار بالایی رو به رو شده است . این فرش ویژگی های خاصی دارد که سبب تمایل افراد به خرید این فرش شده است . در ادامه به بررسی ویژگی های فرش فریز مدرن کاشان می پردازیم . هم چنین فرش فریز را با گلیم فرش ماشینی مقایسه می کنیم .

فرش فریز و انواع آن

بیش تر فرش های ماشینی بصورت به صورت دوتایی و جفتی بافت می شوند و دارای خاب رو و خاب زیر می باشند . این فرش ها بعد از بافت با برش از یکدیگر جدا می شوند . فرش هایی که به این صورت بافته می شوند را اصطلاحا ریشه بریده یا کات پیل می گویند . فرش های فریز نیز به همین روش بافته شده و بعد از بافت از یکدیگر جدا می شوند .

فرش های فریز با نخ های پلی استر و پلی پروپیلن بافته می شوند از این رو مقاومت بالایی داشته و برای استفاده در فضا های پر رفت و آمد مناسب هستند . هم چنین شست و شوی این فرش ها نیز بسیار آسان است .

فرش های فریز در طرح های مختلفی بافته شده و تنوع بالایی دارند . در این بین طرح های سنتی (گبه) ، فانتزی ، عروسکی و سه بعدی را می توان نام برد . در فرش های فریز از رنگ های براق و متنوعی استفاده می شود ازاین رو ظاهر این فرش ها بسیار جذاب است .

وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژگی فرش فریز :

از شاخص ترین وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژگی های فرش های فریز ماشینی کاشان مقاومت بسیار بالا ، وزن کم ، شست و شوی آسان تر و قیمت ارزان آن نسبت به سایر فرش ها است . این ویژگی ها سبب شده این فرش مدرن و فانتزی فروش بالایی داشته باشد .

کاربرد فرش فریز :

فرش های فریز ماشینی کاشان به دلیل کیفیت بسیار بالا ، مقاومت و ماندگاری زیاد و تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ در هر فضایی قابل استفاده است .

تفاوت گلیم فرش با فرش فریز

فرش فانتزی فریز کاشان از نظر ظاهری همانند گلیم فرش های ماشینی به نظر می رسد . اما در سوی دیگر روش بافت فرش فریز با روش بافت گلیم فرش متفاوت بوده و فرش فریز از نظر بافت اختلاف هایی دارد . فرش فریز ماشینی خاب نسبتا بلندی دارد اما گلیم فرش خاب خیلی کم تری دارد. از نظر ضخامت نیز به همین دلیل فرش فانتزی فریز در مقایسه با گلیم فرش ضخیم تر خواهد بود . در گلیم تراکم بافت کم تری وجود دراد درحالی که فرش فریز بر خلاف گلیم از تراکم بالایی برخوردار است.

از نظر قیمت نیز باید گفت تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد فرش فریز ماشینی در مقایسه با گلیم قیمت بیش تری دارد . اما نسبت به سایر فرش های ماشینی ارزان تر محسوب می شود . از این رو اگر قصد خرید فرش ماشینی با قیمتی ارزان برای استفاده در فضای پر رفت و آمد مثل آشپزخانه را دارید می توانید گلیم فرش ماشینی را انتخاب کنید .

در فرش ماشینی فریز از الیافی با ضخامت بالا استفاده می شود تا کم بودن شانه و تراکم آن احساس نشود. این تغییر سبب می شود تا فرش فریز ضخامت مناسب و نرمی و لطافت بیشتری برخوردار باشد. بیش تر فرش های کودک و عروسکی که برای استفاده در اتاق کودک بافته می شوند بیش تر فرش های فریز ماشینی کاشان هستند .

خرید فرش فریز

یکی از مهم ترین موارد در خرید اینترنتی فرش فریز ماشینی کاشان اطمینان از کیفیت مناسب آن است . مجموعه قالی کاشان ( www.ghaliekashan.com ) با ارائه ضمانت نامه کتبی 5 ساله کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین کرده است . فروشگاه قالی کاشان مجموعه ای بی نظیر از انوع فرش های ماشینی فانتزی و مدرن ، فرش کلاسیک ، فرش وینتیج و کهنه نما ، فرش آشپزخانه ، فرش عروسکی ، فرش شگی ، فرش فریز و فرش شنل است . انواع این فرش ها با طرح و نقش های مختلف و جدید در این فروشگاه موجود بوده و در ابعاد مختلفی مانند فرش 9 متری ، فرش 12 متری و فرش 4 متری یا فرش 6 متری قابل سفارش است . برای خرید بهترین فرش های ماشینی کاشان پیشنهاد می کنیم به این فروشگاه سر بزنید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد